Чим менші, тим краще

02.06.2005
Чим менші, тим краще

Маленький сміттєвоз, але спритний. (Фото автора.)

      Комунальні служби в українських містечках і великих містах мають неабияку мороку з вивезенням сміття з вузеньких вуличок: вітчизняні й імпортні машини зі своїми розмірами там навіть розвернутися не можуть. А як громіздкі вантажівки при цьому ревуть, піднімаючи на ноги сонних мешканців «спальних» кварталів, бо ж сміття вивозять рано-вранці. Вдаватися до «дідівських» методiв транспортування нікому не хочеться. А сміття треба вивозити регулярно... Проблему може розв'язати невеличкий сміттєвоз «Фотон», який спритно збирає побутові відходи в тих місцях, де інші автомобілі навіть і не пролізуть, а потім перевантажує до великої машини, що прямує до сміттєзвалища. Як наслідок — економія і часу, і грошей.

      Сам автомобіль збирають у Черкасах (на тому ж заводі, де виготовляють відомі автобуси «Богдан»), при його конструюванні використовують розробки японської фірми «Ісудзу». Автомобільне «начиння» — устаткування для обробки сміття — виготовляють на заводі в місті Турбiв Вінницької області, яке за часів Радянського Союзу практично було монополістом у випуску такої техніки.

      Столичні комунальники планують закупити 30 таких машин, тому невдовзі кияни зможуть побачити на своїх вулицях це маленьке авто, яке розв'язує такі великі проблеми.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>