Недоцільно перенаправляти кошти з телемарафону на ЗСУ – Шмигаль
На петицію щодо переспрямування коштів, призначених для телемарафонів "Єдині новини" на ЗСУ, відповів прем’єр Денис Шмигаль. >>
Державне пiдприємство невдовзі може стати приватним. (Фото з відкритих джерел)
Днями у Верховній Раді відбулася чергова нарада з питання приватизації Харківського авіапідприємства, що наразі перебуває в управлінні державного концерну «Укроборонпром».
Можливість передачі заводу в приватні руки депутати активно обговорюють ще з квітня цього року, але підготовлений ними законопроєкт і досі викликає чимало дискусій.
З умовами порятунку ХАЗу не погоджується поки що і його чинний керівник Олександр Кривоконь.
«Законопроєкт треба доопрацьовувати, — прокоментував він ситуацію в інтерв’ю Depo.ua. — Перше — списати державну заборгованість, заборгованість за енергоносії і перед Пенсійним фондом, Фондом соціального страхування тощо, що зніме близько 3 мільярдів гривень боргів. Друге, слід прописати можливість участі всіх бажаючих, які мають показати своє бачення розвитку підприємства. Третє, необхідно затвердити план санації та надати підприємству можливість реалізувати непрофільні активи й розрахуватися за боргами із заробітної платні. Четверте, передбачити угоду з Міноборони на проведення робіт iз модернізації та імпортозаміщення літака Ан-74».
На його думку, без проведення всіх цих заходів приватизація навряд чи відбудеться. Але водночас якщо до вирішення долі ХАЗу підійти саме таким чином, то потреба у приватизації як такій відпаде сама по собі.
Крім цього, Олександр Кривоконь вважає, що в законопроєкті, який обговорюється наразі у парламентських комітетах, немає економічної бази і плану розвитку підприємства.
До того ж умови приватизації прописані так, що виграти в конкурсі реально зможе лише один iмовірний претендент — запорізька компанія «Мотор Січ».
Остання, як «УМ» уже повідомляла, викупила один зі структурних підрозділів ХАЗу і залучила це підприємство до участі в проєкті будівництва вітчизняних гелікоптерів.
Ситуація на авіазаводі наразі дуже складна, хоча з приходом нового керівника тут намагаються повернути довіру партнерів, які мають в авіапарках харківські літаки.
Технічне обслуговування цих машин дозволяє підприємству виплачувати поточну заробітну плату, але без реструктуризації або списання колосальних боргів ХАЗ навряд чи зможе самостійно вийти із затяжної кризи.
На петицію щодо переспрямування коштів, призначених для телемарафонів "Єдині новини" на ЗСУ, відповів прем’єр Денис Шмигаль. >>
Російські браконьєри масштабно грабують рибні багатства Азовського моря на окупованому узбережжі Херсонщини. >>
Президент Володимир Зеленський заявляє, що зараз в Україні працюють 500 підприємств оборонно-промислового комплексу (ОПК). У цьому пріоритетному виробництві задіяні майже 300 тисяч людей. >>
Міністр енергетики України Герман Галущенко радить українцям бути готовими до всіх можливих сценаріїв навесні-влітку, через російські атаки по енергетичній інфраструктурі. >>
«Я відвідав Запоріжжя на Дніпрі. Тут щодня відбуваються обстріли. Область на 70% окупована росією, тут проходить лінія фронту. За лінією фронту росія здійснює жорстокий окупаційний режим. Там панує насильство та несправедливість», - наголосив німецький дипломат. >>
Висновки учасників переговорів має затвердити 9 квітня Комітет з міжнародної торгівлі Європарламенту. Європейський парламент остаточно затвердить домовленості на сесії в Страсбурзі наприкінці квітня 2024 року. >>