Чи справді програма МВФ загрожує малому та середньому бізнесу в Україні?
Україна та МВФ попередньо узгодили програму на 4 роки на суму понад 8 млрд доларів і так звані «структурні маяки» її виконання. >>
Державне пiдприємство невдовзі може стати приватним. (Фото з відкритих джерел)
Днями у Верховній Раді відбулася чергова нарада з питання приватизації Харківського авіапідприємства, що наразі перебуває в управлінні державного концерну «Укроборонпром».
Можливість передачі заводу в приватні руки депутати активно обговорюють ще з квітня цього року, але підготовлений ними законопроєкт і досі викликає чимало дискусій.
З умовами порятунку ХАЗу не погоджується поки що і його чинний керівник Олександр Кривоконь.
«Законопроєкт треба доопрацьовувати, — прокоментував він ситуацію в інтерв’ю Depo.ua. — Перше — списати державну заборгованість, заборгованість за енергоносії і перед Пенсійним фондом, Фондом соціального страхування тощо, що зніме близько 3 мільярдів гривень боргів. Друге, слід прописати можливість участі всіх бажаючих, які мають показати своє бачення розвитку підприємства. Третє, необхідно затвердити план санації та надати підприємству можливість реалізувати непрофільні активи й розрахуватися за боргами із заробітної платні. Четверте, передбачити угоду з Міноборони на проведення робіт iз модернізації та імпортозаміщення літака Ан-74».
На його думку, без проведення всіх цих заходів приватизація навряд чи відбудеться. Але водночас якщо до вирішення долі ХАЗу підійти саме таким чином, то потреба у приватизації як такій відпаде сама по собі.
Крім цього, Олександр Кривоконь вважає, що в законопроєкті, який обговорюється наразі у парламентських комітетах, немає економічної бази і плану розвитку підприємства.
До того ж умови приватизації прописані так, що виграти в конкурсі реально зможе лише один iмовірний претендент — запорізька компанія «Мотор Січ».
Остання, як «УМ» уже повідомляла, викупила один зі структурних підрозділів ХАЗу і залучила це підприємство до участі в проєкті будівництва вітчизняних гелікоптерів.
Ситуація на авіазаводі наразі дуже складна, хоча з приходом нового керівника тут намагаються повернути довіру партнерів, які мають в авіапарках харківські літаки.
Технічне обслуговування цих машин дозволяє підприємству виплачувати поточну заробітну плату, але без реструктуризації або списання колосальних боргів ХАЗ навряд чи зможе самостійно вийти із затяжної кризи.
Україна та МВФ попередньо узгодили програму на 4 роки на суму понад 8 млрд доларів і так звані «структурні маяки» її виконання. >>
Підтримку України Німеччина не послабить, більше того – збільшує військову підтримку та негайно надає 170 млн євро зимової допомоги, що має показати Путіну, серед іншого, що він не досягне успіху в Україні. >>
«Даємо старт аудиту АТ «Українська оборонна промисловість», у тому числі його дочірніх компаній, а також Агенції оборонних закупівель і Державного оператора тилу. >>
Бізнесмен Тимур Міндіч претендував на 50% акцій збройової компанії Fire Point, що виробляє, зокрема, далекобійні ракети «Фламінго». >>
"Укрзалізниця" та французький концерн Alstom домовились про постачання в Україну 55 сучасних вантажних локомотивів на суму 475 млн євро. >>
Взяти колишнього віцепрем'єр-міністра та ексміністра громад і територій, ексголову "Нафтогазу" та Київської ОДА Олексія Чернишова під варту, попросив у суду прокурор САП. >>