Війна не завада: мільйонерів в Україні побільшало в півтора рази
В Україні кількість мільйонерів зросла на 6 600 людей за 2024 рік — з 10 700 до понад 17 тисяч. >>
Державне пiдприємство невдовзі може стати приватним. (Фото з відкритих джерел)
Днями у Верховній Раді відбулася чергова нарада з питання приватизації Харківського авіапідприємства, що наразі перебуває в управлінні державного концерну «Укроборонпром».
Можливість передачі заводу в приватні руки депутати активно обговорюють ще з квітня цього року, але підготовлений ними законопроєкт і досі викликає чимало дискусій.
З умовами порятунку ХАЗу не погоджується поки що і його чинний керівник Олександр Кривоконь.
«Законопроєкт треба доопрацьовувати, — прокоментував він ситуацію в інтерв’ю Depo.ua. — Перше — списати державну заборгованість, заборгованість за енергоносії і перед Пенсійним фондом, Фондом соціального страхування тощо, що зніме близько 3 мільярдів гривень боргів. Друге, слід прописати можливість участі всіх бажаючих, які мають показати своє бачення розвитку підприємства. Третє, необхідно затвердити план санації та надати підприємству можливість реалізувати непрофільні активи й розрахуватися за боргами із заробітної платні. Четверте, передбачити угоду з Міноборони на проведення робіт iз модернізації та імпортозаміщення літака Ан-74».
На його думку, без проведення всіх цих заходів приватизація навряд чи відбудеться. Але водночас якщо до вирішення долі ХАЗу підійти саме таким чином, то потреба у приватизації як такій відпаде сама по собі.
Крім цього, Олександр Кривоконь вважає, що в законопроєкті, який обговорюється наразі у парламентських комітетах, немає економічної бази і плану розвитку підприємства.
До того ж умови приватизації прописані так, що виграти в конкурсі реально зможе лише один iмовірний претендент — запорізька компанія «Мотор Січ».
Остання, як «УМ» уже повідомляла, викупила один зі структурних підрозділів ХАЗу і залучила це підприємство до участі в проєкті будівництва вітчизняних гелікоптерів.
Ситуація на авіазаводі наразі дуже складна, хоча з приходом нового керівника тут намагаються повернути довіру партнерів, які мають в авіапарках харківські літаки.
Технічне обслуговування цих машин дозволяє підприємству виплачувати поточну заробітну плату, але без реструктуризації або списання колосальних боргів ХАЗ навряд чи зможе самостійно вийти із затяжної кризи.
В Україні кількість мільйонерів зросла на 6 600 людей за 2024 рік — з 10 700 до понад 17 тисяч. >>
«До війни 16% українців володіли криптою, — повідомив голова Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев, — безперечно, на сьогодні ця цифра збільшилась». >>
22 квітня 1998 року його застрелили у ліфті власного будинку шістьма кулями в спину. Підозрюваного у вбивстві затримали лише у 2002, а замовника – так і не знайшли. >>
Цього тижня Колегія суддів Вищого антикорупційного суду (ВАКС) розглядає справу щодо осіб, причетних до запровадження формули «Роттердам+», унаслідок чого, як вважає слідство, у 2016—2019 роках споживачі електроенергії переплатили понад 39 млрд грн. >>
Уряд нещодавно ухвалив зміни, які встановлюють єдині умови виплати пенсій для всіх громадян України, незалежно від їх місцезнаходження: в Україні, на тимчасово окупованих територіях (ТОТ) чи за кордоном. >>
Виставка-експедиція «Гривня. Більше ніж гроші» до 11 травня у Києві демонструє багатовимірну сутність нашої національної валюти: її символічні, історичні та мистецькі аспекти. >>