На відому байдужість керівництва Одеської мерії до розвитку мережі міських магістралей та невміння підтримувати їх у нормальному стані місцеві автомобілісти відгукуються знущальними табличками-написами на кузовах своїх автомобілів на кшталт: «Спасибі меру за чудові дороги». Мало хто зняв «гасла-подяки» й після цьогорічного весняно-літнього ремонту шляхів, бо в одних районах міста у липні-серпні припинили лагодити вщент розбиту проїжджу частину через нестачу коштів, а в інших доводиться півгодини-годину простоювати в автомобільних пробках. Ще важче добиратися на роботу «безколісним» одеситам — мало кому вдається менш як за дві години здолати дорогу з Київського до Суворовського району міста. Ймовірно, заради того, щоб якось заспокоїти мешканців, роздратованих безпорадністю властей, і провів днями начальник міськуправління транспортного комплексу Віктор Броудо брифінг, на якому оголосив «стратегічну концепцію» розвитку транспорту. «Ми готуємо звернення до наступної сесії міськради, — заявив пан Броудо, — про виділення 40 тисяч гривень у бюджеті-2004 на виконання проектно-дослідних робіт з будівництва в Одесі швидкісного електричного транспорту».
План розвантаження транспортних магістралей ми умовно назвали проектом зведення «легкого метро», уточнив пан Броудо. В рамках реалізації першого етапу концепції розвитку екологічно чистого пасажирського транспорту, за його словами, «передбачено на чверть збільшити кількість трамваїв і тролейбусів у місті, довівши їх у 2007 роцi до 400 одиниць». З магістралей Одеси буде виведено 400 маршрутних таксі, яких зараз у місті понад 1300. Паралельно міське управління транспортного комплексу зводитиме лінії швидкісного електричного транспорту. Вірогідно, уздовж автотраси, що з'єднує північні мікрорайони Одеси з житломасивом Таїрова, буде зведено естакаду, по якій рухатимуться вагони міськелектротранспорту. «Однак поки що спеціалісти остаточно не визначили маршрути прокладення ліній, а також виду транспортного засобу, — зауважив пан Броудо. — Якщо у міськбюджеті буде вдосталь коштів — будуватимемо монорейкову дорогу, а ні — пустимо до 2015 року швидкісний трамвай».
Безрадісна перспектива, якщо врахувати ефективність використання бюджетних асигнувань міською владою, принаймні теперішніми «батьками» Одеси. Досить сказати, що у півмільярдному міськбюджеті-2003 команда Руслана Боделана не вишукала коштів навіть на завершення будівництва фунікулера поряд з морвокзалом, який ще не так давно вважали показовою і престижною новобудовою. Якщо так реалізовуватимуть і щойно проголошений план розбудови транспортної мережі, одеситам можна хіба що поспівчувати.