У Миколаївській області співробітники «Укртрансбезпеки» встановили ваговий комплекс для зважування вантажних автомобілів. Усі великовагові вантажівки, які прямують у бік міста Миколаїв, відтепер зважуватимуть на трасі «Одеса — Мелітополь — Новоазовськ» у районі села Чапаєвка. За перший день роботи було перевірено 27 вантажівок. Серед них виявили тільки один MAN iз перевищенням норми допустимої маси вантажу. За перевантаження в одинадцять тонн перевізнику тепер буде необхідно сплатити штраф майже сімсот євро.
«Нині комплекс працює цілодобово, — розповів активіст Євген Воловий. — Штрафують тих, хто перевищує норми завантаження вантажівки, але таких машин не так уже й багато. Водії змушені перезавантажувати свої машини згідно з новими нормами закону. Це необхідно для збереження коштів на ремонт доріг у Миколаївській області».
За словами глави Служби автомобільних доріг у Миколаївській області Олександра Антощука, «Облавтодор» Миколаївщини веде підбір професійних кадрів для роботи на ваговому комплексі. Також iдуть переговори зi співробітниками поліції про співпрацю, адже досить часто бувають випадки, коли водії вантажівок просто ігнорують команду зупинитися та «пролітають» повз ваговий комплекс без зупинки. Це необхідно ще й тому, що самі водії вантажівок часто не тільки ігнорують «ваги», а ще й скаржаться, що вони створюють підґрунтя для корупції, та категорично відмовляються проходити зважування.
Як зазначив на своїй сторінці у соціальній мережі «Фейсбук» Олександр Нойнец, керівник «Офісу розвитку Миколаївщини», кількість далекобійників на трасі «Одеса—Новоазовськ» різко скоротилася. Дізнавшись про встановлення вагової установки для зважування транспорту, водії воліють вибирати для себе інший маршрут. Більшість автомобілів зараз — на трасі в районі Коблево, а також і в самому Миколаєві.
Вирішують питання про те, щоб встановити подібні вагові комплекси й на інших ділянках автомобільних трас, що ведуть до Миколаєва. Заступник директора департаменту «Укртрансбезпеки» Олександр Гринюк зазначив, що подібні вагові установки дозволять зберегти у більш-менш пристойному стані полотно тих автомобільних доріг, які поки що не мають потреби в капітальному ремонті. Адже саме перевантажені фури вагою від 40 до 130 тонн руйнують траси державного і місцевого значення.