Передбачається, що загальний дохід від реалізації цих об’єктів державної власності перевищить один мільйон гривень. Аукціон стартує вже 15 березня, а проведуть його співробітники Товарної біржі з назвою «Українська міжрегіональна спеціалізована». Цікаво відзначити той факт, що торги пройдуть в електронній формі. Отож узяти в них участь зможе кожен бажаючий, навіть у режимі «інкогніто». Зараз усі три херсонськi теплоходи простоюють без діла на території Херсонського суднобудівного заводу імені Куйбишева, в акваторії річки Дніпро. Їх безпосереднім власником значиться ПАТ СК «Укррічфлот».
Середню вартість кожного із засобів водного транспорту на підводних крилах оцінено в 380 тисяч гривень. За великим рахунком, непридатний до експлуатації водний транспорт фахівці ФДМУ готові віддати за ціною металобрухту. За словами начальника регіонального відділення ФДМУ Олександра Броніна, теплоходи, що іржавіють у Херсоні, вже намагалися продати в 2011 році. Однак тоді ніхто на цю пропозицію не відгукнувся і зробити для себе такий «подарунок» так і не наважився.
«Херсонський річковий порт пасажирськими перевезеннями не займається вже кілька років, — прокоментував ситуацію начальник порту Іван Завізіон. — Пасажирську навігацію на Херсонщині зараз забезпечує Нижньодніпровське регіональне представництво адміністрації річкових портів України. Але в нього на балансі тільки тихохiдні річкові трамвайчики, швидкісних суден поки що немає».
За словами чиновника, біда в тому, що ремонт одного теплохода «потягне» на суму, яка мало не втричі перевищує його нинішню собівартість. За нинішніх цін на пальне заробляти пасажироперевезеннями на водному транспорті стало нерентабельно. Адже один квиток на теплохід, що курсує по Дніпру від Херсона до Каховки, коштуватиме близько 150-180 гривень. І це за умови, що автобус довезе пасажирів за цим же маршрутом набагато швидше та за вигіднiшу ціну — 30-50 гривень.
На сайті Фонду держмайна зазначено, що всі три теплоходи з Херсона наразi в непридатному для експлуатації стані й потребують значних капіталовкладень для ремонту. Подати заяву на участь в аукціоні може будь-який громадянин України, просто оформивши заявку на участь у торгах не пізніше 12 березня поточного року.
Відзначимо, що «в додатковому порядку» всі три пасажирськi теплоходи з Херсона виставлено на продаж і на сайті рекламних оголошень «ОЛХ». З тексту оголошень стає зрозуміло, що вони були побудовані у 1983 році, належать до типу пасажирських теплоходів, iз водотоннажністю у 28 тонн, а корпуси суден зроблено з алюмінієво-магнієвого сплаву.