Скандал у південному місті спалахнув після того, як конкурс на високу посаду раптово виграв помічник колишнього першого заступника міністра інфраструктури України Андрій Соколов. Адже з усіх п’яти претендентів на цю посаду переміг чоловік, про якого досі було відомо тільки те, що він є «правою рукою» керівника комісії Міністерства інфраструктури України для проведення конкурсного відбору керівників держпідприємств.
Отож колектив Херсонського морпорту вимагає, щоб результати конкурсного відбору були переглянуті на користь їхнього колишнього директора Ігоря Ткаченка. Вхід на територію морського торгового порту робітники заблокували, а самі вирушили мітингувати на центральну площу Херсона. Основна вимога людей: зберегти високі показники роботи морського порту, які були досягнуті при колишньому керівництві.
«Коли керівником державного підприємства призначають людину, яка не має жодних переваг, окрім своїх зв’язків із керівником конкурсної програми, — це пряме нехтування законом України, — заявив профспілковий лідер Херсонського морпорту Валерій Тернавський. – Наша країна не настільки багата, щоб ось так просто працевлаштувати цього чиновника на підставі того, що він є колишнім працівником Міністерства інфраструктури України. Робітників торгового морського порту в Херсоні не повинні позбавляти вигідних контрактів та інвестиційних пропозицій тільки через те, що процедуру проведення конкурсу на посаду директора підприємства провели з явними порушеннями закону».
Обурені люди написали колективне звернення до Мінінфраструктури, яке підписали 550 портовиків. Вони збираються відстоювати свого колишнього директора, як кажуть «до переможного кінця», однак із боку чиновників поки що немає бажання йти на конструктивний діалог з людьми праці.
«Поки що протистояння між робітниками і новопризначеним директором триває, — розповіла заступник голови первинної профспілкової організації Херсонського морського порту Людмила Гамова. — Чиновника не пускають на територію морського порту і чекають перегляду результатів проведеного конкурсу на цю посаду. Наш головний аргумент на користь Ігоря Ткаченка — це ті високі показники, яких вдалося досягти Херсонському морському порту за останній рік».
Офіційна статистика стверджує, що чистий прибуток Херсонського морського торгового порту за останній рік виріс у 35 разів, план із перевезення вантажів було перевиконано на 14%, а відрахування до бюджетів зросли майже вдвічі. Серед досягнень колишнього керівництва морпорту можна відзначити й той факт, що середня зарплата кожного члена трудового колективу (а це без малого 700 мешканців Херсона) збільшилася майже у півтора раза.