Солодка спокуса з назвами відомих брендів

Солодка спокуса з назвами відомих брендів

У дослідників соціуму і моди навіть такий термін є — «брендизм». Це коли люди заради відомої модної назви готові, наприклад, носити навіть дешеві речі, але з бажаним написом, які жодного стосунку до такої марки не мають. Із кулінарними виробами все трохи по-іншому. Називаючи торт «Баунті», скажімо, господині підкреслюють, що буде у ньому смак кокоса і горіха у вершковому кремі. Так само і «Київський», і «Снікерс».

Змішуємо кислоту і борошно

Змішуємо кислоту і борошно

Днями потрібно було пригостити гостей солодким. Щоб не було у господині зайвих турбот, для міста не проблема — можна побалувати всіх смачним улюбленим тортом відомого виробника. Втім «кусюча» ціна — 130—200 грн. за кілограмову смакоту змусила витратити з півгодини часу, а не гроші.

Всі статті рубрики