Те, що проїзд у рівненському міському громадському транспорті, один з найдешевших в Україні, відзначають завжди, коли йдеться про транспортні проблеми обласного центру. Дійсно, якщо у Львові тролейбусний квиток коштує 50 копійок, то у Рівному — поки що 35, а вартість проїзду маршруткою — відповідно, 1 гривня і 60 копійок. Тож рівненські перевізники щораз, як тільки виникають претензії до транспортного обслуговування пасажирів, заводять мову про необхідність збільшення розмірів плати за проїзд. Але тепер, схоже, виникли реальні передумови для серйозної розмови про подорожчання квитків на проїзд — з 1 серпня вартість скрапленого газу зросла на 30 відсотків, і нині рівненські автобуси працюють у збитковому режимі. Тим більше що зараз в обласному центрі перевезенням пільгових категорій громадян займаються саме вони та ще тролейбусники, і коштує це недешево.
Зокрема, тільки в минулому навчальному році тролейбуси та автобуси перевезли більш як 1,6 мільйона студентів-пільговиків, втративши на цьому близько 247 тисяч гривень. Адже вартість студентського та учнівського квитків на проїзд становила 20 копійок. Подібну практику буде продовжено й нинішнього навчального року, а для компенсації втрат перевізників міська влада планує виділити близько 190 тисяч гривень.
Однак на засіданні рівненського міськвиконкому, де обговорювалося це питання й приймалося рішення, що за пільговою ціною їздитимуть учні середніх шкіл та студенти вузів 1—4 рівня акредитації, міський голова Віктор Чайка обмовився, що ціни на проїзд таки доведеться піднімати, щоб вийти на один рівень із сусідами. Отже, у перспективі квиток на проїзд у рівненському тролейбусі також коштуватиме 50 копійок, у маршрутці — 1 гривню. Щоправда, станеться це тільки після виборів — в усякому разі так думає мер Рівного. Очевидно, доводиться таки враховувати «любов» пересічних громадян до чинної влади.