Учора харків’яни, які придбали квитки на швидкісні потяги «Інтерсіті+», вкотре відчули на собі всі принади залізничного сервісу. Замість розрекламованих комфортних салонів їх чекала звичайна електричка. «Всіх пасажирів з 9 вагонів «Хюндаю» зігнали у звичайну електричку, що складається з 6 вагонів без номерів, яка повинна запізнитися до Харкова на 2–3 години. Провідники нічого не знають. Їх зняли з інших рейсів. Квитки забрали. Трьох вагонів, включаючи мій, немає. Є тільки шість. Темно, тісно і незручно. Такий сервіс за 300 гривень. По радіо на вокзалі ні про що не попереджали. Просто побажали «щасливої дороги», — цитує «Український тиждень» одного з пасажирів злощасного рейсу Олександра Кірша.
Рішення про зняття усіх десяти потягів «Інтерсіті+», якi курсували в Українi, стало для багатьох величезною несподіванкою. Пізніше на сайті «Укрзалізниці» з’явилося повідомлення, що всі «Хюндаї» мають пройти технічний огляд. Як з’ясувалося, у вагонах одного із потягів було виявлено несправності кузова та несучої конструкції. При детальній перевірці подібні дефекти знайшли і в інших потягах, повідомив журналістам перший заступник генерального директора «Укрзалізниці» Микола Сергієнко. За його словами, корейці допускають експлуатацію потягів із такими дефектами, однак українська сторона наполягла на капітальному ремонті. Весь технічний огляд і ремонт здійснюватимуть корейські спеціалісти за власний рахунок, оскільки, за контрактом, потяги компанії Нyundai Rotem упродовж двох років експлуатації перебувають на гарантійному обслуговуванні виробника.
В «Укрзалізниці» пообіцяли, що пасажирам, які придбали квитки на поїзди «Інтерсіті+», але будуть змушені їхати електричками, буде повернено різницю вартості проїзду. У разі ж відмови від поїздки кошти будуть поверненi у повному обсязі. Для цього пасажирам потрібно звернутися до залізничних кас вокзалів.
На маршрути «Хюндаї» мають повернутися після ретельного комплексного обстеження і капітального ремонту. Правда, коли це станеться, поки що не може спрогнозувати ніхто.