Водіям радять їздити обережно й обов’язково змінити шини на зимові. І не лише через несприятливу погоду, а й через погані дороги. Як розповів заступник голови Державної агенції автомобільних доріг («Укравтодор») Олександр Харченко, ремонтувати їх не встигають, адже відомство не отримало ще мільярд із 3,693 млрд грн., передбачених бюджетом на цей рік. У більшості доводиться обходитися ямковим ремонтом — цьогоріч шляховики «залатали» понад 6,5 млн. кв. метрів ям. Хоча, як показує практика, за деякий час ямки з’являються знову.
На сьогодні 1 700 км українських доріг непридатні для пересування. Багато з них — у Західній Україні. Найбільше розбивають автошляхи вантажівки, які іноді мають масу більше 60 тонн, а наші дороги, побудовані 40 років тому, розраховані на навантаження вдесятеро менші. Для ремонтних робіт у зимову погоду «Укравтодор» приготував більше 13 тисяч тонн спеціальних холодних сумішей.
Що ж до очікуваних найближчим часом снігопадів, то в агенції переконують, що вони готові до катаклізмів. У місцях, де щороку утворювались перемети снігу та лавини, встановлені снігозатримуючі щити, а у місцях концентрації ДТП і на проблемних ділянках введено цілодобове чергування ДАІ і спеціальної техніки. «Крім того, на випадок значного ускладнення погодних умов «Укравтодор» створив 4 мобільні загони загальною кількістю 64 одиниці техніки. Вказані загони дислокуються у Київській, Харківській, Херсонській та Івано–Франківській областях», — розповів журналістам пан Харченко.
Піску та технічної солі до зими теж заготовлено достатньо, запевнив чиновник. Певні проблеми є в Одеській, Львівській та Волинській областях, де через борги солі закупили лише наполовину від потреб. Самі ж водії радять завжди брати в дорогу про запас теплі речі, саперні лопати та курси іноземних мов — аби не гаяти час у заторах, які постійно виникають при першій хуртовині.