Наприкінці минулого тижня «Укрзалізниця» повідомила про плани зменшити кількість нічних потягів та значно змінити графік їхнього курсування. Правда, у вiдомствi зазначили, що звертатимуть увагу на громадську думку і попросили людей залишати свої рекомендації на їхніх сторінках у соцмережах. І, схоже, таки дослухалися: вчора начальник прес–центру «Укрзалізниці» Олена Лізунова офіційно запевнила «УМ», що «ніяких змін у графіку курсування нічних потягів не планується».
Це не перший випадок, коли під тиском громадськості чиновникам доводиться змінювати свої плани. У 2012 році, коли було скасовано нічний потяг №667/668 «Ковель—Чернівці» (єдиний, який з’єднував чотири західних обласних центри — Луцьк, Львів, Івано–Франківськ і Чернівці), люди зібрали півтори тисячі підписів під зверненням до начальника Львівської залізниці — і потяг повернули. Коли у 2013 році історія повторилася — активісти віднесли до Львівської залізниці вже три тисячі підписів.
Нічні потяги почали масово скасовувати ще з 2011 року, коли тодішній міністр інфрастуктури Борис Колесніков поставив завдання перед «Укрзалізницею» за 5 років скасувати нічні потяги на користь швидкісних «Хюндаїв». У травні 2012 року було скасовано чверть нічних пасажирських потягів. За інформацією «Укрзалізниці», зараз в Україні курсує 88 нічних потягів внутрішнього сполучення.