Будівництво Великої кільцевої дороги планують розпочати уже наступного року на ділянці від проспекту Рокоссовського до вулицi Богатирської, а тоді до Оболонського проспекту. Про це днями повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк.
Колишній голова Київської облдержадміністрації Віра Ульянченко, яка за часiв президентства Вiктора Ющенка першою запропонувала ідею реконструкцiї кільцевої дороги в об’їзд Києва, не розділяє пафосу столичної влади: «Це просто нова транспортна розв’язка у столиці, яка ніякого відношення до Великої кільцевої не має, — каже «УМ» Віра Іванівна. — Сама суть кільцевої дороги в тому, щоб обійти місто і не дати транзитному транспорту в нього заїхати. Тут же ми бачимо, що дорога буде в межах Києва. Насправді це добре, що щось вирішують iз транспортними вузлами в столиці, але в мерії, мабуть, не знали, як це гарно назвати, і вирішили приліпити Велику кільцеву».
Свого часу через відсутність закону про відчуження земель для соціально важливих потреб нову кільцеву так і не почали будувати. Тепер же такий закон є, однак, за словами панi Ульянченко, складно уявити, щоб місто самотужки впоралося з таким проектом. «Це справа державного рівня, тільки за її підтримки, певної політичної волі та грошей можна було б уже почати будівництво», — стверджує Віра Ульянченко.
ДОВІДКА «УМ»
Кабінет Міністрів розпорядженням від 22 лютого 2008 р. № 326–р затвердив Генеральний напрямок проходження Великої кільцевої дороги навколо Києва. Передпроектні пропозиції передбачали довжину дороги у 213 км, з яких буде реконструйовано 65 км існуючої траси (завширшки від 4 до 6 смуг руху) і побудовано 168 км нової автотраси. Дорога мала б пролягати на відстані 27—41 км від центру мiста.