Вулицю, якою кореспондент «УМ» ходить щодня, нині не впізнати: замість тополиної алеї вздовж будинку лежать iз десяток вивернутих із корінням дерев. На галявинці навпроти відділення комунального підприємства «Сумижитло» на гілках поваленого дерева вже граються неабияк задоволені діти.
Звісно, впоратися з наслідками стихії негайно важко. Бо ж Суми називають нині регіоном, що найбільше постраждав від буревію минулого тижня. Майже триста повалених дерев, обірвані дроти електромереж, пошкоджені будинки та дві розплющенi машини, звалені білборди... Залишається радіти, що буревій був уночі, бо якби вдень, не виключено, йшлося б про людські жертви.
За даними гідрометеослужби, злива з грозою супроводжувалася шквалистими поривами вітру до 17 метрів за секунду. За класифікацією, це небезпечне природне явище, але під категорію надзвичайної ситуації не підпадає. Але що було б, якби ситуація склалася справді надзвичайна? Якби білборди падали вдень? Над цим замислилася міська влада, яка відразу після буревію провела позачергове засідання комісії з питань розміщення зовнішньої реклами, в якому взяли участь представники Держслужби з надзвичайних ситуацій і Державтоінспекції в Сумській області. Тепер власники реклами мають надати до комісії проектну документацію на виготовлення всіх рекламних конструкцій, яка пройде експертизу щодо відповідності нормам.