Лаштуйте до бінокля мікроскоп

Лаштуйте до бінокля мікроскоп

Якби для з’їздів наших кінематографістів, що відбувалися останнім часом, треба було дібрати універсальне гасло, то найвлучніше, напевне, звучало б так: «Скандал — рушій українського кіно!». Минуле зібрання, що відбулося у 2009 році, закінчилося гучною відставкою тодішнього голови Спілки Бориса Савченка, який не визнавав легітимність свого наступника Сергія Тримбача, вимагав повернути йому печатку й документи і навіть говорив про «рейдерське захоплення». Але ті пристрасті вже призабулися, натомість цього року на авансцену українського кінематографа вийшли інші проблеми, які додали «перцю» і градуса дискусії черговому, VI з’їзду НСКУ.

Скло, яке перемогло метал

Скло, яке перемогло метал

Одеситка Оксана Мась, яка зібрала оплески на попередньому Венеціанському бієнале завдяки картині–іконі, складеній iз писанок, цьогоріч також представлятиме Україну. Але — поза межами національного павільйону. Її запросив до участі міжнародний проект, постійний партнер Венеціанського бієнале, GLASSSTRESS за сприяння Mironova International Art Group. Тож у червні Оксанина «Квантова молитва» буде представлена разом iз роботами художників iз багатьох країн в окремому палаці під «маркою» GLASSSTRESS. «Проїж­джаючи Гранд–каналом, ми постійно спинялися перед Оксаниним «вівтарем iз писанок», захоплювалися, відтак вирішили запросити цю художницю до участі в нашому проекті», — пояснює керівник GLASSSTRESS Надія Тайга.

Всі статті рубрики