На багатостраждальній підземці — новий виток напруги. Дніпропетровські метробудівці вже чотири місяці сидять без заробітної плати, яку самі ж називають копійчаною. Наприкінці березня вони навіть страйкували перед будівлею облдержадміністрації — якраз у день народження очільника ОДА Дмитра Колеснікова. Щоправда, людей тоді з’явилося небагато, бо більшість зайняті постійним відкачуванням води на будівництві лінії метро, яка проляже під центром міста.
Колишній голова облдержадміністрації, а нині віце–прем’єр Олександр Вілкул минулого року повідомив про 50–відсоткове підвищення зарплати будівничим дніпропетровської підземки. Але, як виявилося, це були лише обiцянки. Тепер Дмитро Колесніков традиційно звернувся, як до цього робили всі його «папєрєдніки», з простягнутою рукою до українського уряду, про реакцію якого поки що не чути.
ДОВІДКА «УМ»
Днiпропетровський метрополiтен — єдиний на теренах колишнього СРСР, який вiдкрився пiсля його розпаду, вже в останнi днi 1995 року. Зараз має одну лiнiю iз шiстьма станцiями. Загальна довжина лiнiї — 7,8 км. Напередоднi Євро–2012 обласна влада «дала добро» на добудову ще однiєї станцiї, проте план пуску її вiдкладено на 2015 рiк.