Нинi в аеровокзальному приміщенні провели косметичний ремонт, а також обладнали новою технікою митний пункт і систему видачі ручного багажу. Приміщення має пропускну здатність до 400 пасажирів за годину.
У пріоритеті вiдновленого аеропорта «Херсон» будуть такі напрямки, як Росія і Туреччина. Крім цього, за словами «губернатора» Херсонщини Миколи Костяка, керівництво аеропорту веде переговори з авіакомпанією «Ютейр» про організацію регулярних рейсів до Києва i обiцяє, що вартість перельоту коштуватиме трохи бiльше, нiж поїздка у вагоні класу СВ, — 500–600 гривень в один кінець.
Нагадаємо, рівно шість років тому Херсонський аеропорт судовим рішенням було визнано банкрутом, він мав багатомільйонні борги iз зарплати й виплат до Пенсійного фонду. Лише після втручання чиновників на найвищому рівні справа зрушила з мертвої точки. Тепер у Херсонській ОДА розроблено і затверджено програму відновлення авіаційної діяльності та розвитку аеропорту на 2013—2015 роки. «Цiна питання» — понад 7 млн. доларів.
За прогнозами експертів, складно говорити про роботу херсонського аеропорту без додаткових інвестицій. А це означає, що за умови припинення вливань iз держскарбниці аеропорт «Херсон» у рекордні терміни знову стане банкрутом.