Із вогненною стихією, що розбушувалася на суховантажі «Коростень», довелося боротися бійцям відразу трьох рятувальних загонів Державної служби з надзвичайних ситуацій. Тижнем раніше судно прибуло в док Херсонського суднобудівного заводу для проведення ремонтних робіт. На його борту зберігалися десять тонн дизельного палива, а поруч, по обидво боки на сусідніх стапелях, були зашвартовані ще два суховантажі. Якби вогонь дiстався до пального, наслідки могли бути трагічними.
Тому при гасінні пожежі були задіяні п’ять автоцистерн iз водою та дві автодрабини. Оскільки пожежні машини тривалий час не могли зайняти вдалу позицію, вогонь встиг розповсюдитися на понад 400 квадратних метрів, або більше половини від усієї площі судна. Шістьом членам екіпажу вдалося вчасно покинути суховантаж, а ось 34–річний кок загинув у вогні.
Як розповів начальник Управління з питань надзвичайних ситуацій Херсонської міськради Мирон Буба, спочатку колеги думали, що зниклий чоловік перебуває вдома. Однак на наступний день уранці пожежники витягли його обпечене тіло з–під розваленого даху надбудови суховантажу. Причину пожежі на «Коростені» має встановити слідство. Попередній висновок експертів — коротке замикання в електропроводці.
А ось у Миколаєві клопоту морякам доставила водна стихія: в акваторії суднобудівного заводу «Океан» під час буксирування великого суховантажу несподівано затонув рейдовий буксир «Іссик–Куль». Причому судно довжиною в чотирнадцять метрів пішло на дно менш ніж за п’ять хвилин.
Можливо, причиною тому був сильний крен або ж пробоїна днища. Рятувальники уже через десять хвилин прибули на місце події і зуміли врятувати від неминучої смерті двох моряків. Чоловіки тривалий час боролися за життя в холодній воді. З діагнозом «загальне переохолодження організму» обох госпіталізували в Жовтневому центральну районну лікарню. Наразi вони перебувають у реанімації. Лікарі оцінюють їхній стан як важкий, але стабільний.