«Високе» й не дуже

04.07.2012
«Високе» й не дуже

Криза — кризою, а люди з великими грошима, які охоче витрачатимуть їх на коштовні речі, у світі будуть завжди. Тому хоч би як дизайнери скаржилися на нерентабельність колекцій «от кутюр», а повністю відмовлятися від їх створення не збираються. Хоча, як довів Тиждень високої моди, який завершується в Парижі, інколи вони не проти зекономити й видати за «високе» те, що насправді таким не є.

Хоча «откурютного» бренду Atelier Versace від знаменитого будинку моди це аж ніяк не стосується. Колекція авторства Донателли Версаче, якою відкрився Паризький тиждень, довела: нинішня креативна директорка не випадково очолила компанію після загибелі свого брата. До слова, показ колекції «Ательє Версаче» відбувся в готелі «Рітц», де Джанні востаннє виходив на подіум із завершальним поклоном 1997 року.

Як свідчить прес–реліз, цього разу натхнення Донателла черпала в символіці карт Таро. Асиметричні сукні в пастельних тонах, щедро прикрашені стразами та бісером (як і належить високій моді — переважно ручна робота), глибокі декольте й розрізи, мереживо, шовк і шифон нарівні зі шкірою, оригінальне поєднання фактур, барв і візерунків — гості показу, серед яких було й чимало європейських та голлівудських зірок, були в захваті.

Креативний директор модного дому «Шанель» Карл Лагерфельд останніми роками, схоже, трохи «халтурить», вважаючи, що коли на тебе працює ім’я, то особливо напружуватися вже не варто. Тож колекція Chanel Haute Couture на сезон осінь/зима 2012/2013 була хоч і вишуканою, «добротною» та в стилі «Шанель», але нічим особливим не вразила: класична клітинка, банти на блузах, твід і букле, приглушені кольори...

І вже зовсім розчарував новий дизайнер будинку Christian Dior Раф Сімонс. Колекція Рафа мало нагадувала «високу», хоч кутюр’є старанно намагався дотримуватися головної «Діорської» «фішки» — приталеного силуету зі спідницею–«дзвіночком». Очевидно, що після звільнення за «антисемітизм» Джона Гальяно «Діор» переживає не найкращі часи.