Саме таку нищівну оцінку дав мер Харкова Володимир Шумілкін чотирьом підрядникам, які виграли цьогорічний тендер на ремонт міських автомагістралей. Причому йдеться не про забуту Богом та чиновниками окраїну, а найцентральніші вулиці — Сумську, Отакара Яроша і проспект Леніна. Саме вони у серпні приймуть найбільшу кількість городян та гостей міста, що братимуть участь у святкуванні ювілею, — 350 років Харкову.
На латання розбитих доріг міські депутати не пошкодували 20 мільйонів гривень. Це вдвічі більше, ніж минулого року. Але як з'ясувалося в ході недавньої перевірки, у шляховиків все вийшло якось незграбно: і проїжджа частина, і бордюри, і придорожній тротуар, і зливники. За словами фахівців харківського Національного автодорожного університету, у виконаній роботі «простежується порушення технології, є багато нерівних ділянок і цілком можливо, що використовувався неоднорідний склад асфальтобетонної суміші».
Почувши попередній вердикт, мер розгнівався не на жарт. «Такими дорогами було б соромно і селом їхати, а не те що першою столицею України», — вигукнув він і пригрозив подати на підрядників судовий позов. Правда, не одразу, а у випадку, якщо ті у тижневий термін не перекладуть асфальт професійно. Оцінуватимуть якість по другому колу відремонтованих магістралей фахівці вищезгаданого вузу. Їхню роботу також оплатять з міської казни. Причому пан голова пригрозив судом і науковцям, якщо ті спробують за давньою вітчизняною звичкою сфальсифікувати результати своєї експертизи.
У свою чергу шляховики скаржаться на занижені розрахунки собіварості, які Держбуд «спускає» у вигляді стандартів. Там закладено давно застарілі ціни на бензин і матеріали, а також передбачена дуже низька заробітна плата. Подібні аргументи мер не відкинув, але наказав представити йому усі розрахунки і навіть пообіцяв порушити це питання у ході чергової колегії шляхового департаменту. Правда, так і залишилося незрозумілим, чому підрядники висловили невдоволення умовами праці саме після чиновницького гніву, а не тоді, коли боролися за бюджетні кошти. Аби цього не сталося у майбутньому, батьки міста планують як дієвих конкурентів запросити до Харкова словацьких або турецьких будівельників. Поборотися буде за що: наступного року депутати і управлінці планують направити на ремонт доріг 150 мільйонів гривень.