Страйкують працівники «Херсонелектротранс», які вимагають виплатити їм заборговану за останні три місяці зарплату. За офіційною заявою прес–служби херсонської міськради, «Херсонелектротранс» перед своїми співробітниками завинив трохи більше мільйона гривень. Як запевняє керівництво підприємства, борги виникли через недофінансування iз субвенції (державні дотації). Борг iз субвенції на даний момент обраховується у 2 млн. гривень. Якби їх виділили, ніяких затримок зарплатні не було б. Тому і з’явилися проблеми у структури, яка отримує більше 80% надходжень і всього доходу від держави за перевезення пільгових категорій пасажирів, і лише 10—15% — від продажу квитків.
Як пояснює «УМ» сам Михайло Мосін, директор «Херсонелектротрансу», «із 466 співробітників підприємства 16 осіб перестали підкорятися розпорядженням керівництва, оголосивши несанкціонований страйк». Якщо бути точнішими, то це працівники служби ремонту рухомого складу. «Власне, вони є причиною того, що на маршрут стала виходити менша кількість тролейбусів, — говорить Михайло Мосін. — Підприємство звернулося до суду, щоб визнати цей страйк незаконним, і вже за рішенням суду будемо вживати заходів. Усі водії, так само як і інші служби, готові працювати, ніхто з них не страйкує. Винятково завдяки інженерно–технічним працівникам тролейбуси все–таки виходять на лінію, і кожна машина зазнає ретельного огляду — пасажирам не варто хвилюватися. Але цієї служби недостатньо для обслуговування всіх тролейбусів. До понеділка ми постараємося підготувати більшу кількість транспорту».
Однією з причин може бути й те, що в ці дні відбувається зміна системи придбання та погашення проїзних талонів у тролейбусах. Незважаючи на те, що нова система дозволить зекономити до 3,5 мільйона гривень у рік, багатьом вона не до душі, адже тепер квитки доведеться купувати в спеціальних точках iз продажу талонів, яких на сьогодні в Херсоні лише 65.