Учора представники компанії «ЕСТА Холдинг», що входить у групу компаній СКМ Ріната Ахметова, зібрали журналістів, аби розповісти про «перші результати роботи зi створення культурного простору» на місці фабрики «Юність». Нагадаємо, там компанія зруйнувала три будинки, один із них виходив фасадом на Андріївський узвіз, що викликало активний спротив громадськості. І, зрештою, «ЕСТА Холдинг» відмовилася від будівництва офісного центру, заанонсувавши згаданий «культурний простір».
«За місяць, що минув, ми зробили кілька важливих кроків, які, ми впевнені, дозволять створити на території фабрики «Юність» щось особливе, справді потрібне Києву і киянам, — зазначив Микола Нестеренко, гендиректор компанії «ЕСТА Холдинг». — По–перше, ми постаралися забезпечити максимальну прозорість проекту шляхом активного діалогу з громадськістю. Консультуємося з експертами, активістами. А також створили майданчик — junost.org.ua, де можна дізнатися останні новини про проект, познайомитися з документами, побачити в прямому ефірі, що відбувається на майданчику, та надіслати свої пропозиції».
Компанія ознайомила журналістів зі схемою, яку вони розробили, аби догодити мешканцям міста. «ЕСТА Холдинг» створить експертну громадську раду, координатором якої вже призначили Юлію Філоненко (представницю проекту Kyiv Fashion Park). Членів ради обиратимуть голосуванням на наведеному вище сайті — там інтерент–користувачі визначать список професій, які мають бути представлені в раді. А з 1 по 20 червня в такий спосіб оберуть і конкретних представників. У свою чергу, громадська рада розробить концепцію забудови знищеного екскаваторами простору, перше засідання з цього приводу відбудеться 1 липня.
Водночас компанія оприлюднила дані «Оцінки реакції киян на реконструкцію та знесення будівель на Андріївському узвозі». Відповідно до цифр, 70 відсотків опитаних негативно ставляться до знесення будівель на Андріївському, а 54% визнали, що за останні роки сприйняття Узвозу погіршилося.