У Європі нарешті визнали, що українські жінки — найгарніші у світі. Щоправда, в дивний спосіб: на центральних каналах голландського телебачення почали транслювати ролик «Утримай його вдома», в якому місцевих жінок закликають не пускати своїх чоловіків на Євро–2012 в Україну, бо «в цій країні безліч красивих жінок». А щоб утримати благовірного вдома, реклама пропонує голландкам відвернути його увагу від українських красунь іншою чоловічою спокусою — пивом. Замовник відеоролика, енергетична компанія Nederlandse Energie Maatschappij, пропонує укласти з нею контракт на два роки й отримати в подарунок прилад для виготовлення пінного напою в домашніх умовах.
В Україні поява такої реклами на голландському ТБ викликала неабияке обурення. Міністерство закордонних справ засудило відеоролик, а наш посол в Амстердамі вже провів iз цього приводу зустріч із представниками Федерації футболу Нідерландів, спонсором якої є компанія — замовник скандальної реклами. Як повідомив журналістам прес–секретар МЗС Олександр Дикусаров, «у федерації різко засудили вихід цієї реклами та запевнили українську сторону в тому, що ролик зробили без узгодження з ними, хоча це мало бути зроблено». «Ми вважаємо цей ролик дискримінаційним, таким, що сприяє розпалюванню міжнаціональної ворожнечі, несправедливим щодо України та українців. І рішуче будемо домагатися, щоб його зняли з ротації», — наголосив речник МЗС.