Колона зі 150 авто кружляла довкола Кабінету Міністрів, намагаючись привернути до себе увагу звуками клаксонів. На машинах люди причепили синьо–жовті прапори або стрічки з написами «Таксі Києва», «Спільна справа», «Громадянській опір» та «Київський бізнес–клуб». Крім цього, були й наліпки із написом «Закону — так, Попову — ні» та плакат із зображенням голови КМДА, де він закликає: «Таксі! Два лічильники!».
«Таксисти протестують проти пропозицій робочої групи, створеної Київською міськдержадміністрацією для реформування ринку таксомоторних перевезень, — пояснив «УМ» медіа–координатор громадянського руху «Спільна справа» Ігор Пилипчук. — За їхніми напрацюваннями, всі фiрми повинні мати автомобілі певних марок та одного кольору. І не жовтого чи білого, як у всьому світі, а зеленого! Таке враження, що КМДА закупила купу зелених машин, щоб потім зробити з них таксі. Щоб ви розуміли, це призведе до збільшення ціни за проїзд — до 65 гривень мінімальної оплати, до 11 гривень за кілометр!».
За його словами, даішники почали «відсіювати» водіїв, які збиралися на акцію протесту, ще на під’їзді до Кабміну: «Приблизно 50 машин не доїхали. Їх просто почали штрафувати за звукові сигнали». Одним iз таких виявився і Віктор Богомолов, студент, який підробляє таксистом. «Мене зупинили працівники Державтоінспекції, намагалися виписати штраф за те, що я сигналив без причини, — розповідає Віктор. — Але це неправда, вони самі записали на відео, що я не здіймав галас, тож мені змінили звинувачення на «паркування у недозволеному місці»... Правда, це сталося пiсля того, як нас обступили журналiсти, що прийшли до Кабмiну на акцiю таксистiв. Ми хочемо показати країні, що у нас відбувається».
За словами пана Пилипчука, «акція була попередженням владі»: «Наступного разу ми організуємо загальнонаціональний страйк, і наслідки будуть значні. Нам не подобається, що влада монополізує ринок таксі замість того, щоб його цивілізовано врегулювати. Вже зараз можна спостерігати «покращення» на трасі Київ—Бориспіль. Тут діють ті правила, які хочуть ввести в Києві. В результаті проїзд подорожчав на 70 відсотків! Можемо згадати і приклад Донецька, де влада монополізувала таксі. Теж нічого хорошого не вийшло, натомiсть — маса безробiтних колишнiх таксистiв».