За повідомленням авіакомпанії, відмовитися від використання двох літаків Ан–148 довелося через проблеми з їх експлуатацією. «Це було неефективно, літак на той час ще не був готовий до регулярної експлуатації, виникали великі проблеми, щодо яких ми свою позицію безпосередньо висловили виробнику», — заявив співголова наглядової ради «Аеросвіту» Григорій Гуртовий.
Помічник генерального директора авіакомпанії Сергій Куций пояснює «УМ»: втрати компанії обчислюються мільйонами гривень. За його словами, вони вирішили поки не оприлюднювати всі претензії до виробника в особі Держпідприємства «Антонов»: «Ситуація поки відпрацьовується на рівні експертів сторін, але якщо доводи авіакомпанії будуть відкинуті, ми відстоюватимемо свою позицію в суді».
За інформацією прес–служби авіаперевізника, 27 вересня 2011 року у них закінчився термін дії договору про надання їхній авіакомпанії транспортних послуг ДП «Антонов». Відповідно до договору, ДП «Антонов» забезпечував льотну та технічну експлуатацію двох літаків Ан–148, що виконували рейси під позивними «Аеросвіту». При цьому ДП як експлуатант повітряних суден надавав екіпажі й забезпечував повне технічне обслуговування літаків. У результаті авіакомпанія відмовилася від пролонгації договірних відносин із держпідприємством і з 28 вересня 2011 р. припинила використання Ан–148
Цікаво, що, за словами пана Гуртового, ДП «Антонов» має зустрічні претензії до «Аеросвіту». «Безумовно, претензії є в обох сторін, у кожного є свої факти, своя аргументація. Для цього є юристи, які повинні зустрічатися. Зі свого боку, ми показали всі затримки, всі проблеми, які виникали з обслуговуванням пасажирів, коли літак для показу на виставці знімався з регулярного розкладу без попереднього повідомлення і відлітав на місяць», — пояснює Гуртовий.
На самому ДП «Антонов» поки не коментують ситуацію.