Відкриття цього об’єкта до Євро–2012 переносять уже вчетверте. Цього разу подію відтермінували на 12 квітня.
Нагадаємо, реконструкція Львівського летовища коштувала державі 1,8 мільярда гривень і розпочалася ще у вересні 2009 року. За попередніми домовленостями, перевозити пасажирів вже зголосилися 23 авіакомпанії, зокрема «Міжнародні авіалінії України», «Дніпроавіа», «Люфтганза», LOT, Турецькi авiалiнiї (TNX), Австрiйськi (AUA). Працюватиме з аеропортом iм. Данила Галицького i Wizz air, яка здiйснюватиме польоти у Дортмунд та Венецiю.
«Пропускна здатність аеропорту — 2 тисячі пасажирів на годину (раніше — близько 250 пасажирів. — Авт.), — розповів «УМ» Віктор Метелиця, керівник проекту з побудови нового терміналу львівського аеропорту. — Проектантом виступала фірма «Тебодін Україна», інституцiя з іноземними інвестиціями, голландсько–українська, яка має філії по всьому світу. Злітна смуга як була одною, так і залишилася — просто подовжилася до 3,3 кілометра. Сказати, що Львiвський аеропорт схожий на іноземні — так, звичайно. Всі аеропорти схожі, адже мають однакове призначення. Але львівський відрізняється від подібних об’єктів, що будуються до Євро в інших міста–господарях, своєю «повітряністю». Тут зали прильоту та вильоту — 20 метрів заввишки. Це досить цікаве рішення, бо перебувати в таких залах дуже комфортно».