Згідно з опитуванням, яке провела нещодавно компанія Research&Branding Group, 59% українців узагалі не користуються інтернетом. Ті ж, хто має доступ до всесвітньої мережі, передусім використовують її для розваг (слухають музику, дивляться фільми, читають книжки), спілкування з друзями на форумах, чатах та електронного листування, а також для того, щоб прочитати неупереджені новини. Три відсотки опитаних здійснюють онлайн–покупки.
Серед сайтів найпопулярнішими залишаються соціальні мережі: 22% українців, згідно з дослідженням, найчастіше відвідують сайт «Однокласники», 20% — «Вконтакті». Решта інтернет–аудиторії за відвідуванням розподілилася так: 11% користувачів найчастіше користуються Google, 10% — Yandex, 7% — Mail.ru, 6% — файлообмінником Еx.ua, 5% — Ukr.net, 4% — «Новини», по 2% — Rambler та Youtube, 1% — Facebook, 17% — інші сайти. 26% опитаних не змогли назвати свої улюблені мережеві ресурси.
Згідно з офіційною статистикою, у 2011 році кількість абонентів інтернет–провайдерів збільшилася порівняно з 2010 роком на 13,3%, або на 487,478 тисяч, і становила 4 148 658. Доходи від комп’ютерного зв’язку (передачі даних й інтернет) сягнули 4 749 337 гривень.