Річка пролітає в трубу

Річка пролітає в трубу

Екологічною катастрофою, знищенням туристичного бізнесу та загрозою здоров’ю мешканців Карпатського краю обернеться побудова понад півтисячі малих гідроелектростанцій, — б’ють на сполох активісти «зеленого» руху. Найближчими роками 330 приватних ГЕС мають з’явитися на Закарпатті, приблизно 150 — в Івано–Франківській та Чернівецькій областях. Відповідні рішення нещодавно ухвалили обласні ради. Гідростанції, розповідають екологи, будуть виглядати наступним чином: річку заганяють в трубу, що тягнеться від греблі на декілька кілометрів униз, де вода по­трапляє на турбіну. Місцеві жителі бояться, що якщо греблю прорве, то їх змиє, як жителів села Прутівка, де в 2008 році загинуло 11 людей.

Знову «мажор»–убивця?

Знову «мажор»–убивця?

47–річний одесит Сергій Алітенко, на якого 11 березня умисно наїхав нетверезий водій джипа, помер у лікарні в ніч на середу, повідомляє УНІАН. Родичка загиблого розповіла, що коли Сергія привезли до лікарні, реаніматори встановили у нього перелом тазу та інші травми. За життя постраждалого боролися майже дві доби, але, на жаль, безуспішно.

Отямилися

Отямилися

За останній рік число громадян України, які вважають за нормальне базування Чорноморського флоту на території нашої країни, суттєво зменшилося — з 42 відсотків до 33. Про це свідчить опитування, проведене в лютому соціологічною групою «Рейтинг», пише сайт zn.ua. Цікаво, що, згідно з соціологічними замірами, одна з Харківських угод, якою ініційоване продовження перебування ЧФ у Севастополі до 2042 року, знаходить усе менше підтримки не лише на заході та в центрі України, а й на півдні та сході.

Аїд з нашого міста

Аїд з нашого міста

Ранок понеділка розпочався у Тернополі з величезних заторів у самому центрі. На перетині головної вулиці — Руської — та прилеглої до неї вулиці Князя Острозького посеред проїжджої частини утворилася діра діаметром більше метра. Дорогу перекрили, а через кілька годин там уже зяяло чимале провалля, яке довелося розкопувати екскаваторами, аби зрозуміти причину утворення провалу. Близько доби комунальні та екстрені служби працювали безперервно, аби спочатку докопатися до каналізаційних труб на шестиметровій глибині (була версія, що саме вони спричинили руйнацію дороги), а потім засипати величезну яму. Відтак фахівці зробили попередній висновок: провал утворився внаслідок багаторічного впливу на труби газоподібних виділень каналізаційних стоків. За словами керівника «Тернопільводоканалу» Володимира Кузьми, саме вони поступово роз’їли метал, після чого каналізація почала вимивати землю з–під дорожнього покриття.

НОВИНИ ПЛЮС

НОВИНИ ПЛЮС

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Всі статті рубрики