Мораторій на розміщення зовнішньої реклами в Києві — справа зовсім не політична. Так прокоментував ситуацію, яка викликає все більше запитань, виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко. «Ніхто ж не забороняє рекламу як таку — просто на час дії мораторію не можна встановлювати нові рекламні щити та інші носії. Ми хочемо розробити нову концепцію вигляду зовнішньої реклами в містах. Плануємо повністю очистити місця з історичними чи культурними пам’ятками від рекламних повідомлень, а на розташованих поряд вулицях зменшити її кількість. Тільки в центрі Києва таким чином зникне кілька тисяч білбордів, розтяжок та сітілайтів. І це дуже добре, бо місто вже давно просто задихається від засилля рекламних оголошень, що псують його зовнішній вигляд».
За словами Біденка, хибною є і думка про те, що обмеження на розміщення зовнішньої реклами приурочено до Євро–2012. «Ми почали переговори з мерією ще 2007 року, — наголошує пан Артем. — У 2011 році мораторій вже вводили з травня по вересень, тепер знову його відновили».
Політтехнолог та віце–президент української PR–ліги Олег Медведєв iз цього приводу має іншу думку. «Нещодавно була цікава історія з «Вечірніми Вістями». Газета власним коштом повісила на десять білбордів плакати із зображенням Юлії Тимошенко та написом «невинна». Вони повисіли рівно два дні, після чого зникли, — зазначив пан Олег у коментарі «УМ». — Зараз є установка: не допустити опозицію до зовнішньої реклами. Але створюючи проблеми іншим, нинішня влада створює проблеми й собі. Усі бачать, що зараз робиться з портретами Януковича по всій країні. І це не конкуренти, людей просто довели...»
Артем Біденко на такі роздуми відповів просто: «У нас зараз не дев’яності. Єдина можливість для влади не допустити опозицію до рекламних щитів — викупити всю площу. А по телефону забороняти вже не вийде: це бізнес, і ми не хочемо на рівному місці втрачати гроші».