Лише заборона на страйки працівникiв транспортної галузі не дозволила водіям АТП 15607 Рівного перекрити декілька вулиць в обласному центрі на знак протесту проти рішення власників підприємства скоротити кількість працюючих і взагалі перепрофілювати автопарк. І хоча до влаштування штучного «паралічу» транспортних артерій обласного центру справа не дійшла, увагу до своїх проблем перевізники таки зуміли привернути. І не лише вони, а й керівництво АТП — скорочення на маршрутах кількості ЛАЗів на 30 одиниць (20 — на внутрішньоміських рейсах, 10 — на приміському сполученні) не залишилось непоміченим.
Причина «автобусної напруги» елементарно проста: 60 відсотків пасажирів, яких перевозять у цьому виді громадського транспорту, — пільговики, які мають право на безкоштовний проїзд, що його, теоретично, має оплачувати держава. Обходиться це у 60 тисяч гривень субвенції щомісяця, але, за словами нинішнього директора АТП Василя Поліщука, з початку нинішнього року на оплату проїзду пільговиків не було перераховано жодної копійки. «Оргвисновки» не забарилися — нинішній власник автопарку вирішив скоротити 80 із 144 водіїв, які нині тут працюють. Причому в доволі цікавий спосіб: за словами водіїв автопарку, їм запропонували писати заяви на звільнення із формулюванням «за згодою сторін», а у випадку відмови — «альтернативне» звільнення без виплати заборгованих йому коштів та розрахункових. Причому водії вважають, що нагальної потреби у скороченні керівництво АТП не має. Цікаво, що інші перевізницькі структури працюють у таких же умовах і отримують прибутки. Та й кожен із працівників автопарку щодня здавав у касу АТП план-виручку в розмірі 170 гривень, а цього, на думку водіїв, цілком достатньо, аби перевезення були рентабельними. Отже, здавалося б, грунтовних причин закривати АТП-15607 немає. Якщо, звичайно, не враховувати однієї «білої плями»: землі, які нині використовує підприємство, розташовані у престижному районі обласного центру й коштують дуже недешево, від їх продажу власник автопарку може зірвати великий куш. І тоді, напевне, тут за високими парканами бовванітимуть міські хороми «нових українців». Про цілковиту ймовірність такого розвитку подій свідчить і те, що протягом кількох останніх днів бокси автопідприємства почали демонтувати.