То яма, то канава

То яма, то канава

Відомий своїми чарівними замками Ужгород — чи не єдиний обласний центр в Україні, де навіть центральні вулиці міста не мають твердого покриття. Тому не дивно, що для більшості місцевих мешканців вуличний рух асоціюється, передусім, із численними брудними плямами на одязі й взутті, а подорож цим архітектурно надзвичайно гарним містом — суцільна екстремальна розвага. А ремонти для місцевої влади перетворилися на особливий бізнес, якому не видно кінця.

Краще за баранку тримайся, шофере

Краще за баранку тримайся, шофере

Лише заборона на страйки працівникiв транспортної галузі не дозволила водіям АТП 15607 Рівного перекрити декілька вулиць в обласному центрі на знак протесту проти рішення власників підприємства скоротити кількість працюючих і взагалі перепрофілювати автопарк. І хоча до влаштування штучного «паралічу» транспортних артерій обласного центру справа не дійшла, увагу до своїх проблем перевізники таки зуміли привернути. І не лише вони, а й керівництво АТП — скорочення на маршрутах кількості ЛАЗів на 30 одиниць (20 — на внутрішньоміських рейсах, 10 — на приміському сполученні) не залишилось непоміченим.

Луганським АЗС закон неписаний

Луганським АЗС закон неписаний

Почалося все два тижні тому, коли після раптового стрибка цін на нафтопродукти в Луганську не вийшли на роботу водії приблизно третини великогабаритних автобусів найдовшого в місті і найбільшого за обсягами перевезень 114-го маршруту. Свої дії вони, як і слід було очікувати, пояснювали подорожчанням бензину і надмірною кількістю пасажирів, що користуються правом на безплатний проїзд. Дехто з водіїв на маршрут тоді вийшов, але повісив на вході оголошення, що пільговики віднині мають платити половину ціни за проїзд — 25 копійок. Пенсіонери образилися, влада полякала перевізників вилученням ліцензій — і все начебто заспокоїлося. Однак ненадовго.

Всі статті рубрики