Із середини наступного місяця київська влада може почати знесення Русанівських дач, які стоять на заваді будівництва Подільсько–Воскресенського мосту на Троєщину, а разом із ним — і перспективі проведення в цей район гілки метрополітену. Як повідомляє газета «Сєгодня» з посиланням на заступника керівника Дирекції будівництва шляхово–транспортних споруд Києва Миколу Васильцова, в першу чергу знесуть будинки, господарі яких погодилися на грошову компенсацію або нову нерухомість.
«Залишилися формальності — й ми візьмемося за знесення. Техніка заїде десь у середині серпня. Перших 43 будинки розкидані, тому будемо їздити по ділянках і зносити будівлі», — попередив чиновник. За його словами, під знесення підпадають 265 будинків на 25–й і 26–й Садовій лінії. З власниками 176 дач уже уклали договори на компенсації. Із них 11 людей одержали квартири, ще 15 захотіли грошову компенсацію, 60 власників одержали акти на землю в Биківні, де для них почали будувати дачі. Водночас відмовилися переїжджати 99 дачників, з якими влада готова судитися, спираючись на закон про відчуження земель у суспільних потребах.
Начальник відділу транспорту інституту «Київгенплан» Юрій Марков у такому рішенні влади бачить лише позитив. «Коли почали говорити, що будівництво дороги від Подільського мостового переходу до проспекту Ватутіна вирішили прокладати в обхід Русанівських садів, я одразу сказав, що це дурість, — зазначив він у коментарі «УМ». — Якби так зробили, після відкриття цієї дороги інтенсивність руху транспорту на підході до Московського мосту зменшилася б несуттєво (зі 140 до 115 тисяч одиниць на добу). І Московський міст так само стояв би: люди переважно їдуть до Петрівки, і авто збиратимуться на тому ж завантаженому проспекті Ватутіна. Справді, треба прокладати шлях через Русанівські сади і відводити автомобілі до бульвару Перова. Бо ж у перспективі все одно треба буде будувати на садах — потрібно через Подільський мостовий перехід вести метро на Троєщину».