Учора і позавчора робітники Харківського авіаційного заводу, під керівництвом своєї профспілки, демонстрували повну готовність влаштувати гучну акцію протесту. Але народний гнів так і не вилився за межі заводської прохідної. Люди збиралися біля адміністративного корпусу підприємства і вимагали зустрічі з керівництвом. Аби вгамувати наростаючі пристрасті, до Харкова з Києва в екстреному порядку прибув генеральний директор заводу Анатолій М’ялиця. Лише зустріч iз ним відстрочила радикальніші кроки обурених авіабудівників, які останній раз отримували заробітну плату ще в жовтні минулого року. Кожному з них підприємство заборгувало по 8—9 тисяч гривень. Загальний борг iз зарплати на ХАЗі, за даними профспілки, зріс до 60 мільйонів гривень.
Як повідомив гендиректор, у столиці він намагається вирішити саме фінансові проблеми заводу. Тому прилетів до Харкова лише для того, аби зустрітися з колективом, і одразу ж повернувся назад. Подробиці переговорів з урядовцями Анатолій М’ялиця не озвучив, проте запевнив, що надія є.
Кількома днями раніше борг iз зарплатнi ХАЗу прокоментував і голова облдержадміністрації Михайло Добкін. За його словами, наразі розглядається варіант отримання авіапідприємством великого кредиту під заставу готової продукції. А голова профспілки Михайло Погорєлов не виключає, що гроші хазівці можуть отримати після продажу самарському «Авіакору» комплектуючих до Ан–140, які там виготовляють. Мовляв, недавно харківська делегація обговорювала з росіянами такий варіант співпраці. Проте жоден із високопосадовців не зміг назвати точну дату бодай часткового погашення чималого боргу.