Днями Міністерство закордонних справ України представило Стратегію позиціонування України за кордоном. Імідж України опинився у руках компанії CFC Consulting — саме вона взялася за розробку стратегії з метою сформувати позитивний імідж країни та підвищити її туристичну й інвестиційну привабливість. Варто зазначити, що це задоволення не з дешевих: лише розробка проекту обійшлась МЗС у 100 тисяч доларів. А ось для реалізації усіх іміджевих заходів необхідно 35 мільйонів доларів щорічно! У міністерстві впевнені — кошти знайдуться в українських та закордонних приватних інвесторів.
Родзинкою стратегії вже стали два анімаційних персонажі в національних костюмах — хлопчина Спритко та дівчинка Гарнюня, символи до Євро–2012. Нетипово великі промовисті очі та барвисті кольори українців у стилі аніме... До слова, Спритко одягнений у національний український одяг, але колірна гама костюма при цьому повністю відповідає російському прапору. «Ми свідомо відмовились від реалізації прямих, власних імен і назвали цих персонажів Гарнюня і Спритко. Це буде продукція універсального гатунку, в тому числі сувенірна», — зазначив у коментарі «УМ» головний радник компанії CFC Consulting Олексій Сивак. Головним гаслом іміджевої кампанії стане фраза «Україна — відкритість».
У цілому налічується понад 10 іміджевих проектів, серед яких, зокрема, «Україна модна», «Душа України в серці ЄС», «Україна: знімальний майданчик нового світового кіно», «ПроГУГЛянка вулицями України» та Ukraine. Beautifully yours. «Україна та Польща прийматимуть Євро–2012, але ні в нас, ані в Польщі немає послуги Google Street View, яка дозволяє користувачам інтернету в усьому світі здійснювати віртуальні подорожі різними містами планети. А будь–який турист захоче поглянути на Україну. Відтак будемо вести переговори з Google з метою включення України до системи віртуального туризму», — зазначив пан Сивак.
У рамках проекту Ukraine. Beautifully yours ідейники намагатимуться показати Україну як країну, безпечну для турпоїздок, а не мекку секс–туризму. Отож невдовзі підготують низку відеосюжетів, у яких відомі українки — Тіна Кароль, Ані Лорак, Джамала та Віра Брежнєва як гіди розповідатимуть іноземцям про мальовничі куточки нашої держави.
Що ж до проекту «Україна модна», то тут автори ідеї налагоджуватимуть співпрацю з українськими дизайнерами, аби через призму моди формувати імідж нашої країни. «Багато модних дизайнерів у Європі, такі як Готьє чи Гуччі, використовують у своїх колекціях українську тематику як певну «фішку». Ми ж запропонували нашим дизайнерам використовувати українські елементи в своїх колекціях, — розповідає Олексій Сивак. — Нещодавно провели успішні переговори з цього приводу з організаторами Українського тижня моди. Уявіть, яке враження на європейців справить модний показ у салоні найбільшого транспортного літака Ан–225 «Мрія»!» Серед інших ідей — реклама України на самих літаках».
Базовим джерелом інформації для туристів в інтернеті стане портал Ukraineallaboutu.com. Також про нашу країну іноземці дізнаватимуться з екранів телевізорів. «У рамках проекту вже відбувається співпраця з такими телеканалами, як CNN та BBC, де показуватимуть рекламні ролики та надаватимуть загальну інформацію про Україну», — зазначив пан Олексій.