Ідею мистецького реверансу Кларі Цеткін, кинуту «Українським домом», підтримали 46 художніх галерей. Саме дякуючи солідному наповненню їхніх фондів, вдалося вибудувати цікаву, а подеколи й відверто провокаційну експозицію проекту Art Expo Ukraine, яка працюватиме в «Українському домі» до 17 березня. Провокаційну складову імпрези становить виставка «Любов, комсомол і весна», присвячена 100–річчю Міжнародного жіночого дня Восьме березня.
Зігравши на сьогоднішній цікавості до мистецтва 50—60–х років минулого століття, організатори презентували досить цікаві, а часто й відверто несподівані експонати. Помилувавшись натхненним обличчям молодої вчительки на картині «Урок миру» Віри Баринової–Кулеби, можна перейти до сусідніх стендів і познайомитися з побутом жінки–активiстки того часу: грамоти, дипломи, фото, листівки, вимпел iз написом «За найкращі показники в 5–й заочній республіканській спартакіаді», статуетки піонерів тощо. Або ж скласти уявлення про хабарі тих часів: величезні кришталеві чи порцелянові вази, які митці дарували до чергового з’їзду КПРС або іншої дати різним партійним начальникам (серед яких були, звісно ж, і жінки). Готуючи цей проект, організатори не відмовили собі у задоволенні трішки «побешкетувати». На одній картині, скажімо, благополучний сюжет про те, як люди намагаються вести здоровий спосіб життя, продубльований гаслом: «Мы построим наше тело не для секса, но для дела».
Виставку розбили на три умовні секції: «Любов» — осанна жінці у виконанні класиків соцреалізму та сучасних художників, якi працюють у стилі «ню», «Комсомол» — колективний портрет жінки радянської доби — тiєї, що «спортсменка, комсомолка, активістка і просто красуня», «Весна» — квіти на картинах і у вазах, якими організатори щедро прикрасили експозицію.
Також на проекті Art Expo Ukraine — інсталяція Антіна Мухарського «Радянський лубок», спецпроект Олександра Прогнімака «Світ фентезі», виставка українських та японських авторських ляльок, парад ретро–автомобілів та багато іншого.