Держпідприємство «Антонов» сертифікувало новий пасажирський реактивний літак Ан–158 — після року випробувань літакобудівники отримали відповідні сертифікати від Державної авіаційної служби України та міждержавного авіаційного комітету Співдружності незалежних держав. Відтепер Ан–158 зможуть продавати у 64 країнах світу. До кінця року обіцяють налагодити серійне виробництво літака й з 2012 року виробляти не менше десятка машин на рік.
Прем’єр Микола Азаров, присутній на врученні розробникам сертифіката, сказав, що з Ан–158 Україна повертається до числа країн iз власною авіапромисловістю. «Я знаю, що наші партнери в багатьох країнах чекають на цей літак, і сьогоднішнє вручення цього сертифіката відкриває дорогу і до контрактів, і до розробок, і до виробництва на багато років уперед», — сказав Микола Азаров. Він також зазначив, що на Ан–158 уже є перший замовник — російська авіакомпанія «Ілюшин фінанс», яка планує купити 100 літаків цієї моделі.
Ан–158 є подовженою версією свого попередника, літака Ан–148, і може перевозити від 85 до 99 пасажирів. Дальність польотів — до 2500 кілометрів. Порівняно з попередником, на Ан–158 удалося знизити витрати пального на 9 відсотків. На Ан–158 також подовжено на 2,5 метра кабіну пілотів та збільшено об’єм багажних полиць у пасажирському салоні. Окремо відзначають комфортабельність самого салону. Ціна одного Ан–158 — від 25 до 30 мільйонів доларів, залежно від комплектації. У майбутньому він стане базою для VIP–лайнера Ан–168 та військово–транспорного літака Ан–178, які зараз проектують. Натомість у плані виробництва Ан–158 сумісний з Ан–148, який уже в серійному виробництві.