Ціна ідеї
Купувати нові технології за кордоном і привозити звідти ж кваліфікованих спеціалістів — надто витратна справа. Тому великі бізнесові структури ініціювали непростий діалог з освітянами у формі першого виїзного засідання Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні (СПО) та Асоціації ректорів вищих технічних закладів України. Зі сказаного стало зрозуміло, що вітчизняний бізнес уже готовий купувати у науковців цікаві ідеї й запрошувати на роботу випускників навчальних закладів, якщо вчені їм запропонують справді новітні розробки, а студенти матимуть достатній рівень підготовки. «Нам би хотілося побудувати діалог, і щоб він був максимально ефективним, — сказав голова СПО Дмитро Фірташ, звертаючись до присутніх на засіданні керівників ВНЗ.