Відкриття у Харкові нової станції метрополітену «Олексіївська» не минуло без скандалу. У пресі з’явилася інформація, що за десять встановлених там лавок місто заплатило 630 тисяч гривень. Тобто по 63 тисячі за кожну. Золоті «сидушки» роздратували своєю вартістю не лише громадськість, а й, як учора повiдомляла «УМ», віце–прем’єра Бориса Колесникова, про що свідчить його останній коментар, зроблений днями на прес–конференції у Донецьку: «Геннадій Адольфович і Михайло Маркович (Кернес iз Добкіним. — Авт.) — люди не бідні. Хай покажуть свою любов до Харкова. Чому б їм не скинутися на двох і не заплатити самим 630 тисяч гривень за лавки? І написали б, що це лавки, подаровані Кернесом і Добкіним».
Цікаво, що цей коментар з’явився вже після того, як харківський мер на сайті міськвиконкому детально розписав дійсну, з його точки зору, бухгалтерію скандальної покупки. Зокрема, він каже, що до ЗМІ потрапив лише протокол про намір придбати такі дорогі атрибути метрополітенівської станції, а насправді місто заплатило набагато скромнішу суму — 288 тисяч гривень. Слідом за мером із ціновим роз’ясненням виступила й адміністрація «підземки», детально розписавши, що і почому. Згідно з цією інформацією, Харків спочатку дійсно розглядав варіант iз покупкою трисекційних конструкцій, де каркас виготовлений із нержавіючої сталі, а масив — з індонезійського дерева джатоба. Але пізніше вирішили здешевити проект і замінили дорогу «нержавійку» на металевий каркас, а замість екзотичного дерева взяли звичайний дуб. Тож лавки–підпори нібито обійшлися місту в 9600 гривень за кожну, а не 63 тисячі, як писали ЗМІ.
Чому Борис Колесников не врахував у своєму коментарі це роз’яснення, сказати важко. Більше того він розгнівався ще й тому, що Геннадій Кернес у своєму уточненні мав необережність згадати Національне агентство з проведення Євро–2012, яким опікується віце–прем’єр–міністр. Мовляв, фірма–виробник запропонувала високу ціну, але це не означає, що Агентство і метрополітен iз нею погодились. «Агентство не дає дозволу ні на які лавки, — відрізав Колесников. — Агентство єдине що зробило, надало Харкову право єдиного виконавця на будівництво станції метро «Олексіївська». Ми можемо дати дозвіл лише на об’єкт».