Працівники підприємства «Харківміськелектротранс» відмовилися виводити на маршрути трамваї та тролейбуси. Вони кажуть, що отримували гроші за свою працю ще в середині липня, тому далі чекати просто не можуть. Більше тижня тому транспортники провели попереджувальну акцію біля стін мерії, приводом для якої стала смерть їхнього колеги. Люди переконані, що той помер голодною смертю, бо жив один і не мав грошей навіть на хліб.
У мерії не заперечують фінансових проблем підприємства. За словами заступника міського голови Олександра Кривцова, на 1 грудня розмір заборгованості iз зарплат тут перевищив 18 мільйонів гривень. Ще майже 30 мільйонів «Харківміськелектротранс» повинен сплатити до Пенсійного фонду. Але проблеми цього КП не обмежуються лише астрономічною недоїмкою. Як повідомив пресі керівник ініціативної групи «Прорвемося!» Андрій Ільгов, який надає транспортникам правову допомогу, причиною негараздів підприємства може бути і спроба чиновників об’єднати всі перевізні фірми міста під парасолькою єдиного ХКП «Харків пасажирський». У процесі такої трансформації, за його словами, водії та кондуктори трамваїв і тролейбусів можуть втратити низку важливих соціальних гарантій, бо з ними укладатимуть лише тимчасові трудові угоди. Тому, крім зарплати, працівники транспортного підприємства вимагають ще й створення комісії з участю громадськості, яка б знайшла істинну причину бід «Харківміськелектротрансу».
Проблеми колись успішного підприємства почалися в другій половині 2009 року. Принаймні відтоді транспортники регулярно влаштовують акції протесту, вимагаючи виплати заробітної плати. В середині січня Харків iз цієї причини вже залишався без трамваїв і тролейбусів на кілька днів. Найбільше від страйку потерпали літні люди, яким не по кишені проїзд у платних «маршрутках». Тоді проблему вдалося вирішити коштами, які взяли з бюджету «Метробуду».