Близько півсотні пасажирів — громадяни України, Туреччини та Казахстану — кілька днів чекали на відліт до України. Їхній рейс «Стамбул—Харків» лоукостової турецької авіакомпанії Pegasus Airlines, що мав вилетіти 19 листопада, постійно переносили. За словами постраждалих людей, представники авіакомпанії посилалися на погану погоду, хоча інші рейси аеропорту обслуговували в робочому порядку. «19 листопада в офісі авіакомпанії працювали три людини, які погано розуміли, коли до них зверталися англійською, і нічого не відповідали на запитання пасажирів, — розповіла «УМ» одна з постраждалих пасажирів, журналіст Віра Маковій. — З’ясувалося, що рейс затримується через погану погоду». Дійсно, 20 та 21 листопада густий туман паралізував роботу Харківського аеропорту. Втім уже в понеділок аеропорт відновив роботу.
«У неділю нам пообіцяли, що о 16:00 буде рейс, але його так і не було. Потім мав з’явитися регулярний щоденний рейс о 23:40, але і він не вилетів, — веде далі постраждала пасажирка. — У понеділок нам сказали, що о 16:00 ми полетимо. До цього часу люди пройшли паспортний контроль, але тут уже на виході до нашого літака, якого ми чекали, як дива, нам сказали: «Рейс скасовано»!».
Знервовані люди розповідають, що з 19 по 21 листопада адміністрація авіакомпанії відмовлялася надавати готель пасажирам, які не летіли транзитом. «Особисто я мала можливість переночувати у друзів, а одну ніч провела в аеропорту, — каже Віра Маковій. — Ставлення до пасажирів було жахливе. Складається враження, що таке відношення лише до українців, які можуть усе стерпіти». Людей охопила злість, пасажири звернулися до правоохоронців, утім ті не могли нічим зарадити. «Ми вимагали, щоб до нас прийшов представник компанії, й нарешті це трапилося — вийшов чоловік, який навіть не хотів називати своє ім’я. Він, посміхаючись, сказав, що нічого не може зробити», — обурюється наша співрозмовниця.
За словами пасажирки, багато хто після цього у відчаї залишив «місце бою» і поїхав у інший аеропорт купувати квитки. «Pegasus не повертає гроші, якщо не летиш їхнім рейсом, а нові квитки коштують від 300 євро», — каже Віра Маковій. Свій омріяний рейс додому залишилося чекати близько 30 людей — в останню ніч їх, нарешті, поселили в готелі. Як стало відомо «УМ», учора о 12:30 виснажені люди все ж прилетіли до Харкова. Постраждалі налаштовані рішуче й обіцяють добитися відшкодування в судовому порядку.