Харківську кільцеву дорогу жодного разу не ремонтували з дня її відкриття, тобто більше 30 років. Вкрита суцільними вибоїнами магістраль уже мало нагадувала швидкісну трасу, тому рух транспорту за межами міста автомобілісти порівнювали зі смугою суцільних перешкод. Утім до кільцевого шляху, можливо, і досі не дійшли б руки, якби не жорстка програма підготовки до «Євро–2012». Саме завдяки їй у державному бюджеті цього року знайшлося півмільярда гривень, що й дозволило «Харківському облавтодору» лише за три місяці фактично заново відбудувати вбиту часом дорогу. «Гадаю, до цієї траси тепер можна років 15 не підходити, — каже директор шляхового підприємства Василь Кашкаров і одразу перераховує весь обсяг виконаної роботи. — Будівельники не лише заасфальтували майже 83 кілометри траси, а й укріпили узбіччя, посилили естакаду через залізничні шляхи і на мостах через річки Лопань та Харків. Залишилося подбати про освітлення та дорожні знаки — і проект завершено».
За виконану роботу Київ поки що не розрахувався повністю — до Харкова невеликими частинами надійшло лише 52 мільйони гривень. Цю інформацію озвучив заступник голови облдержадміністрації Володимир Бабаєв, додавши, що термінів переказу решти коштів ніхто не знає. Аби не зупиняти роботу, харків’яни зверталися до банків. Утім віце–прем’єр Андрій Клюєв, який приїздив привітати місто з успішним завершенням реконструкції, повідомив, що всі гроші, передбачені у бюджеті, Кабмін уже переказав «Укравтодору», тому проблему з боргами, очевидно, вирішити вдасться. «Раніше тут були суцільні ями, — сказав на святковому мітингу столичний гість. — А зараз ми проїхали кілометрів сорок по кільцевій — це вже нормальна цивілізована європейська дорога».