Українські крила Кремля

16.11.2010
Українські крила Кремля

Український Ан–158 вважається безпечним літаком.

Управління справами президента Росії проводить переговори з Україною про купівлю близькомагістрального літака Ан–158 для перших осіб РФ. Про це в інтерв’ю газеті «Московский комсомолец» розповів керуючий справами президента Росії Володимир Кожин. За його словами, український літак відповідає і російським вимогам з комфорту, і поганій якості тамтешніх аеродромів. «Я сам бачив новий літак, був на ньому, вивчив його. Це близькомагістральне повітряне судно цікаве нам тим, що дуже невибагливе і може сідати фактично на будь–які посадочні смуги, — зазначив Кожин. — У Росії сьогодні поки на пальцях можна перерахувати аеродроми, які відповідають міжнародному рівню. Більшість iз них лише очікує модернізації, і на це піде не один десяток років. А літати треба, і сідати треба. Так що ведемо переговори, мабуть, будемо купувати цей літак».

Володимир Кожин не спростував, що одеські вчені також розробляють інформаційно–розважальну систему для літаків «Ан» на 20 моніторів, але і не підтвердив, що її встановлять на майбутній літак російських президентів. «Вони (одесити) розробляють системи не для нас. Адже «Ан» — це серійний літак, і українці будуть пропонувати його всьому світу, — сказав Кожин. — Нам ні до чого розваги на бортах, призначених для польо­тів керівництва країни. Але коли справа дійде до замовлення, під час обговорення контракту ми будемо дивитися, що розробили одесити і треба нам це чи ні». Натомість, за словами керуючого справами президента РФ, на президентських літаках встановлюють усі засоби, щоб на їх борту президент міг діяти і як головнокомандувач Збройних сил, і тільки після цього простір відмірюють насамперед для головного пасажира, а потім уже для супроводжуючих осіб та персоналу. Комфорт передбачається, але стриманий: «Що стосується безпосередньо інтер’єру, ми ніколи не обираємо між позолотою і флорентійської мозаїкою. Це абсурд. Ті, хто про це говорить, — або дилетанти, або злостивці. Ніяких дорогоцінних каменів, «наворочених» засобів гігієни немає», — зазначив Кожин, і додав, що на літаку президента має бути робоча зона з кабінетом, де можна проводити наради, відпочинкова зона, а також невеликий блок для супроводжуючих.

Ан–158 — регіональний реактивний пасажирський літак виробництва АНТК імені Антонова. Його представили вперше 21 квітня 2010 у Києві, а через тиждень відбувся перший політ. Розрахований для перевезення від 86 до 99 пасажирів на дальність до 2500 кілометрів, Ан–158, за словами генконструктора АНТК Дмитра Ківи, коштуватиме від 25 до 30 мільйонів доларів, залежно від комплектації.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>