У зв’язку iз введенням квотування експорту зерна в Херсонському морському торговому порту спостерігається аномальне скупчення зернових вантажів. Як розповів «УМ» начальник порту Сергій Ігнатенко, застій пшениці, яка нікуди не транспортується, створює серйозні проблеми. «Наші контрагенти, які працюють із зерном, продовжують виконувати графіки поставок, а відвантаження на судна припинено. Усі зазнають колосальних збитків — вантажовідправники, судновласники, портовики. Ми розглядаємо зараз альтернативні вантажопотоки, але є небезпека, що для них просто не буде місця! Зерном заповнені всі площі та ємності».
Екстремальна ситуація триватиме аж до середини листопада: тільки на 15 листопада заплановано ввести в експлуатацію першу чергу нового зернового терміналу в Херсонському порту. Проблема надмірного накопичення зернових вантажів буде частково вирішена. Однак портовики всерйоз мають намір підняти проблему з квотуванням експорту зерна на урядовому рівні, оскільки існуюча нині система серйозно гальмує додаткові вантажопотоки, а значить, залишає без прибутку бюджет України.