Відучора кожен мешканець та гість української столиці має змогу відчути себе безпосереднім учасником підготовки Києва до чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Київська міська державна адміністрація і Головне управління з питань підготовки та проведення у Києві фінальної частини Євро–2012 спільно з телеканалом «Сіті» оголосили конкурс на найкращий слоган для столиці України до цієї події. Нагадаємо, у червні в Києві презентували логотип Євро, який складається з двох частин: на одній зображено м’яч і дві квітки, а на другій — пам’ятник легендарним засновникам столиці — Кию, Щеку, Хориву та Либедi.
Сьогодні ж саме від киян і гостей столиці залежатиме, з якими словами Київ зустрічатиме іноземних футболістів і туристів. «Ми всі знаємо: спочатку було Слово, тому долучайтеся до пошуку слів, які символізуватимуть гостинність столиці України!» — заохочує до участі в конкурсі генеральний директор телеканалу «Сіті» Віталій Докаленко. На роздуми ще є час — конкурс триватиме з 3 по 12 вересня. Запропонувати свій варіант можна на сайті телеканалу або за телефонами: (044) 496–27–88, (044) 490–35–46, чи за адресою: місто Київ, проспект Московський, 21–А, телеканал «Сіті». У фіналі конкурсу найкращий слоган оберуть із п’яти найбільш креативних варіантів шляхом голосування журі з урахуванням кількості балів, отриманих під час інтернет–голосування на сайті телеканалу. А 15 вересня текст слогану–переможця надішлють у головний офіс УЄФА.
Тим часом у Верховній Раді схвильовані іншим: з наближенням чемпіонату плавно переходить у спортивну тематику й реклама пива, яка, за словами заступника Голови ВР Миколи Томенка, «є недобросовісною і носить антисоціальний характер». Найбільше політика обурила реклама одного з провідних виробників пива під гаслом «Футбол без пива — не футбол». Віце–спікер повідомив, що у відповідь на запит Управління у справах захисту споживачів у Києві ВГО «Всеукраїнська рекламна коаліція» подала експертний висновок, у якому зазначається, що використання в рекламі висловлювання цього слогану є рекламним перебільшенням, а така інформація здатна підірвати довіру суспільства до реклами. Відтак за дорученням Держспоживстандарту столичне управління у справах захисту споживачів подало позов до Окружного адміністративного суду міста Києва щодо заборони і спростування даної реклами.
Водночас Микола Томенко вважає, що парламент зобов’язаний піти назустріч більшості українців й ухвалити законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», який забороняє рекламувати горілчані бренди і пряму рекламу пива.
А ТИМ ЧАСОМ...
Учора в столиці урочисто представили перших «Друзів Євро–2012». Цей почесний статус отримали легендарні українські легкоатлети Сергій Бубка та Валерій Борзов, поет і видавець Іван Малкович та відомий музикант Святослав Вакарчук.
«Друзі Євро–2012» — проект УЄФА, який передбачає надання почесного статусу публічним людям та переможцям різноманітних конкурсів. Загалом звання «Друг УЄФА Євро–2012» здобудуть 100 осіб в Україні на Польщі.