Права на видавництво українського «Форбса» отримав «Український медіа холдинг» (УМХ), який, зокрема, видає газету «Комсомольская правда в Украіне», часописи «Фокус», «Тєлєнєдєля» тощо. Вартість ліцензії не розголошують, утім, за оцінками експертів, щорічна ліцензія журналу такого рівня може коштувати і мільйон доларів, пише «Коммєрсант–Україна». Ще б пак, адже «Форбс» — одне з найбільш авторитетних ділових видань у світі. Журнал, заснований у США 1917 року Берті Чарльзом Форбсом, став популярним, насамперед, завдяки рейтингу найбагатших людей світу. Часопис має десять локальних версій у таких країнах, як Росія, Польща, Китай, Туреччина, Ізраїль. А тепер виходитиме і в Україні. «Це довгострокова ліцензія, яка дає нам право на видання щомісячника і його додатків. У тому числі в Україні буде рейтинг найбагатших людей країни», — каже президент групи компаній УМХ Борис Ложкін.
13 серпня видання зареєстрували у Міністерстві юстиції, а вихід першого номера запланований на І квартал наступного року, орієнтовно — в лютому. Придбати «Форбс» в Україні зможе не кожен, адже орієнтовна вартість журналу в роздріб становитиме близько 30 гривень. Уже відомо, що більшу частину контенту «Форбса» «вітчизняного виробництва» видаватиме українська редакція. Керівництво УМХ також не виключає можливий обмін матеріалами з російськими колегами — компанією Axel Springer Russia, яка видає «Форбс» у Росії. За неофіційною інформацією, вона претендувала на видання цього часопису і в нашій державі. Тим часом вакантною залишається посада головного редактора видання — «Український медіа холдинг» шукає відповідну кандидатуру, яку узгоджуватимуть зі штаб–квартирою журналу в США.
Звістка про появу видання такого рівня вже збурила вітчизняний медійний ринок. Медіа–експерти називають появу «Форбса» справді знаковою подією. «Наш медіа–ринок потребує серйозного, потужного видання. Попередні спроби «Фокуса» і «Профілю» були невдалими, — зазначила в коментарі «УМ» виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар. — На мою думку, головним конкурентом на українському медіаринку для «Форбса» буде журнал «Коррєспондєнт». Головне питання сьогодні — чи вдасться сформувати українську редакцію журналу й перенести зразки західних стандартів, такі як розповсюдження, менеджмент».
Як зазначила Вікторія Сюмар, «Форбс» стане елітним виданням в Україні, його читатиме вибрана аудиторія, яка зможе дозволити собі купити такий журнал. Отож рівень матеріалів повинен бути надзвичайно високим. Також, за словами співрозмовниці «УМ», виграшним для видання міжнародного зразка буде наявність інтернет–версії, адже «український читач уже переорієнтувався на інтернет».