В оточенні глави держави придумали, як потішити лідера після його повернення з відпочинку в Криму. Уже менш ніж за три тижні Віктор Федорович зможе курсувати між Банковою і своєю неофіційною резиденцією «Межигір’я» новісінькою, щойно відремонтованою автодорогою, яку авральними темпами будують «автодорівці». Йдеться про 8,5–кілометровий відрізок шляху «Київ — Вишгород — Десна» на в’їзді до столиці. Кошторис будівельних робіт, за офіційними даними, оприлюдненими «Укравтодором», складає 49,7 мільйона у вітчизняній валюті, а якість покриття цього шматка автодороги після завершення ремонту буде такою ж, як і на найкращій українській автомагістралі «Київ — Бориспіль». Комунальна компанія «Київавтодор» уклала договір на ремонт дороги по маршруту проходження посадовців, які охороняються державою, за наслідками тендеру 28 квітня, повідомляють у Мінекономіки.
«До 20 серпня ремонт буде завершено, обов’язково встигнемо. Щоправда, трохи гальмують роботу столичні заводи — вони не встигають відвантажувати нам асфальт у потрібній кількості», — неохоче (керівництво «автодорівців» останнім часом не вітає спілкування своїх робітників iз мас–медіа) розповів журналісту «УМ» водій вантажівки Микола. До речі, на об’єкті працюють і столичні шляхобудівники, і їхні колеги з різних регіонів. Систему водовідведення, приміром, монтує бригада з Умані, а бордюри встановлюють вінничани. За словами будівельників, їм виплачують звичайну зарплату без жодних додаткових виплат.
Загалом планується «довести до ладу» всі автодороги по маршруту проходження кортежу Януковича. Уже замінено покриття на вулиці Шовковичній на Печерську, також проводиться ремонт на Старообухівській трасі, що веде до Кончi–Заспи. Прикметно, що всі ці дороги до останнього часу перебували у цілком задовільному стані і, здавалося б, не потребували ремонту. Днями до «Укравтодору» звернувся віце–спікер українського парламенту Микола Томенко, він вимагає від керівництва державної структури пояснити, звідки фінансуються ремонтні роботи, особливо враховуючи той факт, що «...нові якісні дороги будуються по маршруту слідування кортежів високопоставлених чиновників до їхніх помешкань».
Іншої думки дотримується нинішній керівник «Укравтодору» Володимир Демішкан, який, за інформацією видання «Українська правда», є також членом Товариства мисливців і рибалок «Кедр», «прописаного» у «Межигір’ї». Він стверджує, що дорогу «ремонтують планово з метою забезпечення безпеки руху». «Ця дорога першої категорії побудована ще в 80–ті роки минулого сторіччя, і не ремонтувалася 15 (!!!) років — на проїжджій частині цієї дороги є численні просідання, тріщини, порушена система поверхневого водовідведення», — переконує чиновник. При цьому пан Демішкан напевно не знає, що навіть у Києві є чимало доріг, що десятиліттями не «бачили» ремонту, і нині вони — у жахливому стані.
А ТИМ ЧАСОМ...
Ось вам на витрати
Європейський банк реконструкції та розвитку готовий дати Україні 450 мільйонів євро для розбудови автомобільних під’їздів до Києва. Відповідний проект рада директорів банку планує розглянути 28 вересня. Згідно з проектом, позику братиме держава, а отримає «Укравтодор». Загалом вартість робіт банк оцінює у понад мільярд євро — планується, що крім ЄБРР, ще один кредит у 450 мільйонів євро надасть Європейський інвестиційний банк. Кредити планується спрямувати на реконструкцію доріг Київ—Ковель—Ягодин, для поновлення шляхів від столиці у напрямках Чернігова, Одеси, Знам’янки, Іванкова (!) та Овруча. Перший транш Україна може отримати вже цього року.