Завдання — побудувати 179 літаків–заправників для американських Військово–повітряних сил. Ціна питання — 50 мільярдів доларів. У змаганнях за право виконати це замовлення вже беруть участь «кити» світового літакобудування — концерни «Боїнг» та «Аеробус». Незабаром у перегони може включитися новий гравець — український концерн КБ «Антонов» об’єднав зусилля з американським «Ю.С.Аероспейс», і хоч термін подачі заявки на тендер спливає вже цього тижня, українсько–американський тандем заявляє про готовність узяти участь у ньому в будь–якому випадку. Американцям запропонують одразу три варіанти дозаправника нового покоління: на базі літаків Ан–124–100 «Руслан», Ан–122 та нового Ан–112. Якщо тендер удасться виграти, вироблятимуть новий заправник в Україні, а складатимуть — уже у США.
Партнер українського «Антонова», американська фірма «Ю.С.Аероспейс», переживає, м’яко кажучи, не найкращі часи. Минулий рік вона закінчила зі збитком у 14 мільйонів доларів, тож контракт на дозаправники став би для компанії ледве не порятунком. Переваги літаків сімейства «Ан» традиційні — вони надійні, простіші й дешевші в експлуатації, їхній корпус більш міцний, а сідати вони можуть на непідготовлену, мокру, піщану, ґрунтову смугу. Головною перепоною завжди був протекціонізм західних держав за принципом «краще гірше, зате своє». Так, свого часу європейці «обрізали крила» вже готовому найкращому у своєму класі військовому транспортнику Ан–70 заради власного А400М, від якого на той момент існувала лише назва.