Новий Ан–178 стане своєрідною вантажною версією пасажирського Ан–158, також новітньої розробки, яка цього року має вийти на комерційні лінії. Ан–178 матиме розширений, порівняно з пасажирським, корпус і вантажний відсік, вантажопідйомність близько 15—20 тонн, передає «Комерсант». На розробку і випробування Ан–178 піде близько двох років. Він має замінити популярні на теренах колишнього СРСР, в Африці та на Близькому Сході радянські Ан–26 та Ан–32, ресурс яких закінчується. «Вже зараз починають списувати вантажні літаки «Антонова» — Ан–26 і Ан–32. Через два роки цей процес досягне піку, і на зміну застарілим моделям ми запропонуємо Ан–178», — зазначає президент компанії «Мотор Cіч» В’ячеслав Богуслаєв.
Щоправда, грошей на нову розробку доведеться шукати «на стороні», оскільки державне фінансування цієї програми не передбачене. «На те, щоб запустити Ан–178, потрібно близько 150 мільйонів доларів. Такі кошти в нашому бюджеті не передбачені, і знайти їх в Україні через фінансову кризу найближчим часом неможливо», — упевнений Богуслаєв. Розробники сподіваються, що новим літаком зацікавиться Росія, яка потребує оновлення парку своїх військово–транспортних повітряних машин. Західні країни, як і в попередні роки, віддають перевагу літакам власного виробництва, які, може, чимось і поступаються українським, зате «ближчі до тіла». «Ми могли б претендувати також на ринки країн Євросоюзу, в тому числі на замовлення для НАТО, — каже пан Богуслаєв. — Але в АНТК немає необхідних європейських ліцензій, і попередні спроби їх отримати не увінчалися успіхом».