То берег лівий треба їм, то берег правий
«Запорізький тягар державної ваги» — під таким заголовком пресслужба Рахункової палати України у лютому оприлюднила висновок Колегії щодо фінансового забезпечення транспортної розв’язки в Запоріжжі. Загальновідомо, що аварійність і низька пропускна спроможність діючих мостівветеранів імені Преображенського та автопереходу греблею ДніпроГЕСу упродовж останніх років стали ахіллесовою п’ятою соціальної інфраструктури регіону, гальмом розвитку загальнодержавної транспортної системи України. Члени Колегії Рахункової палати нагадують, що за вирішення проблеми Кабмін узявся ще у 2004 році, ухваливши рішення про будівництво сучасної автомагістралі через Дніпро (кошторис проекту — 1,9 млрд. гривень, термін реалізації — 2009 рік). На дворі вже — 2010й, а сполучення між ліво та правобережною частинами як Запоріжжя, так і всієї України досі не вирішене.