Після того, як компанія «Айбокс» припинила обслуговувати клієнтів, українці стали значно менше довіряти сплату своїх рахунків і решті операторів платіжно–технічних комплексів самообслуговування. Як заявили на прес–конференції в УНІАН представники основних гравців на цьому сегменті ринку, обсяг переказів упродовж останнього тижня різко скоротився.
«Не всі розуміють, що компанія «Айбокс», хоч і займає провідні позиції, є далеко не єдиною на ринку обслуговування електронних грошових переказів. Для українців усі термінали — «айбокси», без розподілу на компанію–власника мережі», — зазначив представник оператора мережі платіжних терміналів «Ізісофт» Олексій Свирид. Це й стало головною причиною того, що дезорієнтоване зупинкою «Айбоксів» населення дедалі менше користується послугами електронних переказів через термінали самообслуговування, вважає пан Свирид. «Перцю» в ситуацію додали мобільні оператори, які розіслали своїм клієнтам есемески з попередженням про збої в мережах ПТКС, не уточнюючи при цьому компанію–власника проблемних терміналів. «До речі, оператори мобільного зв’язку могли керуватися і власними інтресами, адже для них вигідніше, коли клієнт поповнює рахунок, купуючи скретч–картку або ж через інтернет», — зауважив Олексій Свирид.
Повертаючись до причин збою в роботі терміналів «Айбокс», представник зацікавленої у розвитку українського ринку електронних переказів через мережі ПТКС інвестиційної компанії «Ларіф–Інтернешнл» Денис Прутчіков радить насамперед прислухатися до «технічної версії» його керівництва. Водночас він не виключає, що «Айбокс», який переживає нині фінансові труднощі (борги з кредитних зобов’язань), міг стати жертвою тих самих кредиторів, які, оцінивши перспективи розвитку ринку, могли спробувати змінити керівництво компанії, перед тим дискредитувавши його в очах громадськості.